miercuri, 29 iulie 2009

Barfa casnica

O colega de-a mea, nu-i spun numele – incerc sa ma tratez si sa nu mai dau vina pe altii -, mi-a transmis ca, pe Cuza Voda, exact in casa in care locuieste primarul nostru Leo, exact pe locul unde s-au terminat lucrarile de reparatie-modernizare, a rasarit o portocala in forma de casa. Se pare ca muncitorii au ales sa-i faca o surpriza edilului si i-au vopsit casa in culoarea partidul – portocaliu, asa cum el in mod sigur ar fi cerut la momentul incheierii contractului.

Sa nu uitam, totusi, ca exista o moda mai veche printre sefii de partide - sa confunde casa cu partidul. Si seful liberal are pata galbena pusa pe gard si casa. Pe la seful social democrat n-am mai trecut de mult timp, insa, ultima data (acum hat hat departe), cabinetul avea tente ecologiste, iar casa era brodata cu roz. Sper eu, ca sa nu faca nota discordanta cu ceilalti lideri, ca macar baia de familie sa aiba faianta/marmura rosie, iar pe presul de la intrare sa scrie “solidaritate” si nu "prosperitate".

Eu nu umblu cu cioara vopsita, iar amaratul de bloc in care locuiesc are doar urme vagi de culoare si cativa licheni.

Ramaneti colorati. Brb.

2 comentarii:

Mark spunea...

parerea mea e sa fii in trend si sa fii ECO, deci apartamentul tau sau lemnul ferestrelor tale sa fie de culoare verde (asa cum e la mine de 100 de ani de cand am casa)

Anonim spunea...

Hehee, vezi daca nu circuli prea mult? Este unele institutii din targ si nu numai care au comandat special mape/pixuri/portdocumente/papetarie orange.... Prietenii stie de ce.... Noi nu prea. Mi se pare exces de zel, cum faceau activistii pe vremea lu ciuruitu.