marți, 28 iulie 2009

1TV facut posta

Luni, la o conferinta de presa – de care o sa va vorbesc imediat, pentru ca a fost cu adevarat inedita prin prezenta mea absolut divina – am aflat ca …. pe langa faptul ca 1tv este o televiziune care bate judetul, dar nu si romtv-ul (meritam si eu un pic de aroganta, pana la proba contrarie) … la aceasta televiziune Teo va fi invitata de seful ei sa vorbeasca de un proiect. Eu nu prind 1tv din motive tehnice, nici cns, iar la romtv nu ma uit, pentru simplul fapt ca sunt satula de colegii mei, incat sa-i mai vad si in direct, reluati sau inregistrati. Cum nu prind 1tv, nu stiu despre ce e proiectul, iar colega mea nu a vrut sa-mi spuna. Am reusit totusi sa adorm azi noapte fara sa stiu despre ce este vorba, dar azi am reluat cercetarile. Bag de seama ca-s un jurnalist slab, cu putine surse de informare si mai multe de dezinformare… E ora 14 fara 3 minute si nu stiu ce e cu proiectul lui Teo, insa mi-a sunat telefonul sa ma anunte ca o foaie cu 1tv e la posta sau in posta sau pe posta, n-am vazut inca… Surse care au intrat in posesia mesajului de la o posta spun ca la mijloc e vorba chiar de proiectul secret, care nu este altceva decat o noua emisiune a televiziunii concurente, cu sublinierea ca ea (emisiunea, nu teo) va oferi premii babane si nu ce pune romtv-ul la bataie, adica doar mici atentii. Oare asta sa fi fost secretu’, mare secretie, eu as fi dat-o la toata lumea?!

Revin cand aflu si eu despre ce naiba este vorba in proiectul secret. Deja mi se pare interesant, e ca un puzzle, pentru blonde, cu varsta intre 3 si 5 ani.

Ramaneti televizionisti. Brb.

Niciun comentariu: