marți, 28 iulie 2009

Update - secretele de la 1tv

Gata, m-am desteptat si, dupa ani de cautari si experienta, am aflat, nu de la o posta, ci de pe blog, ce e cu secretul din jurul colegei mele Teo. Asta era secretul: http://teorusu.romascani.ro/cu-si-despre-romascani/. Foarte tare, mult succes!, desi corect era "succesuri", in ton cu aceeasi culoare optimista a televiziunii si a judetului. 1 tv promoveaza, in sfarsit, o emisiune facuta de romascani, pentru romascani, dar... urmeaza comentariile:
a) Oare concurenta are voie sa participe la concurs?, tare bine mi-ar prinde un concediu, mai ales ca nicio familie fericita n-a vrut sa ma puna in bagajul ei de vacanta...
b) Doar doua intrebari am, dar nu pot oferi niciun premiu: 1. De ce pe prima poza, nr. de telefon e format si din litere de genul xxx? O fi de la x si zero sau si nr. de telefon e secret, ca si proiectul? Sau daca nimeresti numarul, castigi?



2. Dupa ani de presa locala? Cand spui ani, la cati ani te referi?

Sfat: Propun o modificare, sa ramai la nivelul acesta de modestie si sa-i reprezinti de aici pe romascani, altfel vei deveni o diva si vei reprezenta numai judetul.

Carcoteala: "Intitulata “Cu si despre romascani”, aceasta emisiune pe care o voi modera in fiecare luni seara din studiourile de la Piatra Neamt isi propune sa aduca in prim-plan punctul de vedere al cetateanului platitor de taxe si impozite." O emisiune pentru romascani, dar filmata in studioul de la Piatra Neamt? De ce, se vede Romanul mai roz bombon de acolo?

Ramaneti romascani. Brb.

11 comentarii:

Ciofu T. Costica spunea...

Sincer nu cunosc situatia. Dar nu inteles de ce unii sunt invidiosi pentru ceva care una nu ar fi in stare sa faca. Decat sa stam sa facem tot felul de declaratii...sau sa carcotiti...ar fi bine sa puneti mana si sa invatati. Dar pana acolo mult mai este pentru voi...comentatorii. Pacat ca in Romanul asta, patronat de culoarea rosie a Rom tv-ului...acum isi schimba culoarea...in bine sper. Bafta multa si spor la comentarii...de asta sunteti in stare...:))

Anonim spunea...

Sincer nu cunosc situatia. Dar nu inteles de ce unii sunt invidiosi pentru ceva care una nu ar fi in stare sa faca. Decat sa stam sa facem tot felul de declaratii...sau sa carcotiti...ar fi bine sa puneti mana si sa invatati. Dar pana acolo mult mai este pentru voi...comentatorii. Pacat ca in Romanul asta, patronat de culoarea rosie a Rom tv-ului...acum isi schimba culoarea...in bine sper. Bafta multa si spor la comentarii...de asta sunteti in stare...:))

Anonim spunea...

imi place ca-ti selectezi anumite comentarii. Esti slaba de caracter

Claudia Matei spunea...

@anonim: asa este - am selectat comentariile, dar cele "neselectate: sunt uracioase la adresa colegei din imagini... Daca tii neaparat, le pot publica. Eu as castiga audienta, iar ea .... nimic... Dar nu despre a batjocori pe cineva era ideea... Scrie un pic mai sus ca injurii pot prolifera pe blogul meu numai eu, deci da, eu is cu cenzura... Un pic de dragoste si un pic de cenzura. Brb

Teo spunea...

Chiar credeam ca vei afla inainte de a scrie eu pe blog :) . Se vede ca m-am inselat. Acum, referitor la ce ai scris tu, fotografiile erau dupa o macheta initiala, in flyerul printat vei gasi si numarul de telefon. Si nu trebuie sa iti iei lamaie ;) , nu vei vedea si fata mea, am vrut sa usuram munca celor de la tipografie pentru a avea cat mai repede pliantele, astfel ca am optat pentru varianta "easy": fata-verso, aceleasi informatii. Oricum chestia cu "ani de presa" nu era formularea mea, si nu ar fi aparut. Dar chestia cu Piatra Neamt este o rautate gratuita. Stii si tu ce presupune un live, iar la Roman nu avem inca tehnica necesara.

Claudia Matei spunea...

@Teo: nota 10 pentru "simplitatea" comentariului, pe bune. Foarte pertinent chiar. O mica precizare - cu fata ta chiar nu am nimic (de rau) - m-as fi exprimat intocmai in caz contrar - insa cuvintele alese nu erau... tocmai "potrivite", parerea mea. In schimb, ideea de emisiune romascana la un post de tv get beget marca piatra neamt e super ok. Ca tehnica stiu ca nu se poate local, dar ramane amuzant ca emisiunea e de roman, facuta la piatra. Multumesc de fair play, uite asa mai invatam unii de la altii. Brb

Anonim spunea...

Foarte frumos...Eu zic sa lasam invidia deoparte...nu o luam cu noi in mormant...Flyero...:))
Eu cred ca D-na Flora te-a batut la audienta...mai ales la emisiune de aseara cu balciu...pe langa bilete gratuite dati si tort cu alexandrion...

Neamtu' spunea...

mai fetili... poate ar trebui si 1tv sa ia in considerare ca INCA mai exista in Roman un studio gol si (sper) inca dotat cu tot ce trebuie pentru live si duplex...

Anonim spunea...

Rom TV e o televisiune locala. 1 TV e o televiziune judeteana. Maine poimaine o sa ne intrebam de ce se mai fac emisiuni despre Roman pe posturile nationale? Fiecare e cu felia lui de cascaval. In ceea ce priveste promovarea excesiva a postului 1 TV la Roman, bravo lor, desi eu n-am primit fluturasul cu pricina. Asta inseamna ca baietii au si ceva cunostinte de marketing si nu stau numai cu saru-mana pe la firmele si organele de stat de pe la Roman. Ca se face o emisiune despre Roman la o televiziune de judet? Bravo. Asteptam sa se faca una la fel de periodica si la o televiziune nationala. Ideea e cum faci emisiunea respectiva, promovand orasul sau amintind de tingani, mojici si toate relele inerete oricarui colt de lume.

Unknown spunea...

fac si eu ca neamtu...
mai, fetili de la roman, abia ce au terminat paruiala alde andreea marin si mihaela (zisa) raduleasca, hop!, alte dive se iau la basti!!!
pacat de voi ca frumusele sunteti, (hai sa zic si) istetele...
@ claudia - evident ca un comentariu despre o emisiune la tv dinspre (cineva de la) concurenta poate fi discutabil; cum mi-ar sta mie, de ex, sa critic emisiunile de la alte posturi? (cred ca naspa)

intrebare rautacioasa: chiar e asa de mic romanul ala pentru doua dive frumoase si destepte ca voi?

Claudia Matei spunea...

@anonim: intaresc ceea ce a spus teo... promovarea contine numai prima parte de "foto", cu tot cu numar - necenzurat... Deci, eu l-am primit, o sa ajunga si la tine...
@daniel: nu va mai amagiti, voi astia de la piatra, cu ideea ca exista un "scandal" in presa locala. Chiar nu, iar daca ar exista, am face valva in presa adevarata, nu prin jurnale... locale. Spunea cineva mai devreme de "comentatori", da... comentez si da critic - de data aceasta am criticat doar imaginile care erau un pic lipsite de concordante, nu si emisiunea, ideea chiar am apreciat-o, dar tot ma amuza faptul ca se filmeaza la piatra (desi am inteles clar motivele)... Ce sa-i faci, ma plictisesc si eu, dar la bataie jur ca nu sar... Brb