marți, 21 iulie 2009

Mi-ai luat maul-ina, ce sa zic!

De cateva zile, mi-am inchis usile catre poarta netului, din motive de nevoie acuta de liniste. Din greseala, tocmai azi, intr-o zi mai speciala, wirelles-ul si-a facut de cap si mi-a aruncat in fata o casuta plina de mesaje. De tot felul... Plus cateva comentarii pentru pseudo-blogul meu. Le-am publicat, mai putin pe asta, care merita un premiu si un post separat.

Preludiu: iti mutumesc ca-mi scrii, ca ma citesti si ca te strambi in timp ce parcurgi cuvintele printre randuri. Ca semn al pretuirii mele, ti-am publicat mesajul, asa cum tu ti-ai dorit.

Sexul in sine: “Mai fatuca, daca acest blog 'este pentru cei care stiu sa zambeasca' de ce esti atat de insipida? Vorbesc in calitate de prietena a lui Paul, ma numesc Madalina, nu nu sunt "fata lui" cum ii place lui sa spuna, ea e prea finuta si cu foarte mult bun simt, drept pentru care mi-a spus azi ca nu-si pune mintea cu tine. De fapt la tine care e problema ta? Te-ai gandit putin ca ceea ce ai facut tu (chiar si cu vorba rea) nu a fost decat ca i-ai facut reclama in favoarea lui? Ca oamenii din Roman vor fi multumiti sa afle ca inca un romascan a razbatut acolo unde tu poate nici nu visezi sau daca visezi nu ai nici o sansa sa ajungi? Iti dau un sfat, cere-ti scuze public si personal de la Paul daca nu il voi sfatui pe el sa te dea in judecata si chiar il voi ajuta. Stii ce inseamna dosar penal? Esti buna de plata draga mea si atunci sa-ti vad "sponsorii" cum actioneaza. Ce alegi? Nu ai subiecte? Daca te consideri un jurnalist adevarat atunci pune mana si scotoceste si nu te mai lega de oameni cu care nu ai nici o treaba (poate doar sa-l iei ca exemplu atat pe el cat si vechea echipa pe care o stii foarte bine). Doresc sa publici comentariul meu, tocmai pentru ca am multe argumente pentru a te contrazice si sa vad cat curaj ai de a ne "privi ochi in ochi". Si-ti mai spun un lucru, da Paul poate, si poate mult mai mult decat atat pentru ca e un om integru care nu accepta compromisuri draga mea“. Semnat: Maulina

Acum eu deasupra, din sase miscari:

1. Insipizenia mea, adica pizma femeiasca, este o calitate. Printre putinele.

2. Am prea multe probleme sa le pot enumera.

3. Scuze nu-mi cer decat cand gresesc, adica foarte rar. Nu-i cazul acum.

4. Sfaturi primesc numai de la prieteni, prea putini; de la tine nu, inca nu ne-am privit in ochi.

5. Dosar penal zici? O sa-mi iau un avocat bun, prietenii din categoria ta stiu de ce.

6. Paul poate. Sunt de acord cu tine.

Orgasmul (meu): Daca n-ai fi reactionat ca o tzatza (si numai mie imi sta bine in pielea acestui personaj) la un comentariu amuzant, ai fi inteles ca e de bine. Singura mea "problema" (de data aceasta) este ca emisiunea este de cacat. Cu omul negru n-am nimic, chiar mi se pare tare faza. Sunt o gramada care au incercat sa ajunga primii si au esuat. Ultimul meu argument. Daca Paul ar fi fost deranjat, m-ar fi sunat, nu ar fi apelat la limbajul non-verbal. Banuiesc ca el a inteles ce voiam sa spun: Paul fie face ceva ca lumea (a se citi inedit), fie se lasa. Hai va pup, ca brb.

Ramaneti batausi. Brb.

PS: Pentru cei care nu au inteles, doar barfeam o barfa de acu' ceva zile. Am si eu acest mic drept. Si puscariasii cu dosar penal au voie, nu ca da?

5 comentarii:

Unknown spunea...

cine-i paul? ce ai zis de a sarit asa ina asta care pare sa vanda ciunga?
cine-i ina? ce poate paul (ca aici vad ca sunteti de acord)?
in afara de paul ce alta mare suparare sau lipsa mai are ina? nu de alta, dar sa stim sa-i gasim o scuza...

cipslim spunea...

Si eu sunt taran....
Si eu mai vorbesc aiurea...
Si eu ma mai umflu in pene cateaodata...
Si eu mai amenint fara acoperire.
Da ca asta nu am mai vazut.

Mi-a facut impresia ca ar fi o femeie cu batic infipta in poarta care a fost la viata ei femeie de servici la o facultate de unde a mai prins si unele elemente mai rare ale limbii romane.
Auzi domne "insipida"...
Asta face parte din categoria tzoapelor de teapa unei vecine de a mele care a chemat politia din cauza ca i-am spus muiere.
Hai sictir cu insipidele, oximoroanele si agramatii vostii cu tot.
Fa muiere, Fa Madalino, esti o tzoapa, adica un fel de snoaba daca nu ai inteles primul termen!

Si ,da ,tot prostul si-a dat seama ca ai ales un mod mai inedit sa-i urezi toate cele bune lui Paul si sa-l feliciti in afara de tzoapa asta.

Huooo!- fireai a dreq de nulitate.

Si nu trebuia sa pui comentariul lu "pepusa asta" sa-mi creasca mie tensiunea de draci.

Claudia Matei spunea...

Pentru cateva minute, avusesem impresia ca-s singura nebuna de pe planeta. Ma bucur ca maulina... madalina, paulina mi se alatura in acest fan club al celor care urla degeaba - din senin la luna. Am postat si eu aceste comentarii, ca sa dovedesc ca sunt IAR fair play... Nu, de fapt ca exemplu ca nebunia este generalizata. In ultima vreme am observat chiar ca diferenta intre realitate si visul altora este foarte... mica. Diferenta zic ca e mica, dar voi creste in detalii abia data viitoare. Brb.

Anonim spunea...

As fi tentat sa-ti dau o replica acida, exact pe gustul blogului tau, dar ma feresc, deoarece subiectul s-ar lungi inutil. Tin sa fac cateva precizari, in schimb, daca tot am starnit atatea controverse.
1. nu sunt angajat prima tv, ci colaborator paprika
2. deocamdata sunt in training pentru functia de producator de segment, nu de producator executiv.
3. emisiunea SDM nu este regizata, daca asta insinuezi. Prea multe detalii nu-ti pot da din cauza clauzelor din contract.

Cred ca prin acest post nu ai facut decat sa starnesti niste controverse si sa lansezi speculatii inutile (faza cu OBA chiar nu am priceput-o). Daca doreai sa-mi urezi succes, as fi preferat sa-mi dai un telefon. astfel puteai afla si mai multe detalii, pentru a reda informatia corecta, documentata, asa cum ar face un jurnalist profionist. Daca-mi permiti, nu ai reusit decat sa atingi superficial un subiect oricum neinteresant, dar cred ca modul de lucru romtevist iti afecteaza capacitatile. Oricum iti multumesc pentru aprecieri, daca acestea au fundament real.

Despre rautati... numai de bine.

Pisi: sper sa nu mai faci si din asta un alt subiect de discutie. chiar as prefera sa nu ma injure toti lacheii - nu face bine la moral si apoi as fi tentat sa devin violent :D

The old school Paul

Claudia Matei spunea...

Offf... Doamnelor, domnilor, era doar o barfa, culmea nevinovata. Controversele nu le-am starnit eu, ci lipsa de "comunicare", mie mi s-a parut doar un subiect interesant. Am inteles, sa ne oprim... Gata, hai sa nu ne mai explicam... Nu am judecat pe nimeni, am spus o barfa... Offf, ultimul argument, valabil pentru toti, acest blog nu este de "jurnalist". Nu comunic realitatea, ci doar pe a mea, intr-un mod absolut personal, deci... ramaneti calmi... Brb