miercuri, 29 iulie 2009

Balci, cu mici consilieri afumati

Am primit ieri seara cateva poze, spre publicare. Priviti si voi, asa cum am salivat si eu. Va reamintesc ca toate comentariile imi apartin, ca si blogul de altfel.


  1. Comuniune intre PD-L si PNL. Tata lor, pedele-ul, s-a intors cu fata catre (camera) si catre fosta prietenie liberala, pentru ca, spun eu, PSD-ului ii place prea mult sau mai mult scandalul. Trebuie sa recunosc ca poza nu e foarte “expresiva”, dar mi-au placut: rochita ei si ochelarii lui … Restul: asa si asa sau deloc.

  1. Printre fum si fumuri, pardon aere, se servesc cativa consilieri mici, cu frigarui fripte de presa, totul pazit de politie, pentru ca, vrem nu vrem, traim in romania si toata lumea fura. Presa fura curent, iar politicienii fura voturi. Nu stiu in ce proportii, dar sigur aceste dosare sunt cu AN.

  1. In transee: prima linie, de sacrificiu – pedele; a doua linie – tineretul aspirant la frigaruie de ciolan; a treia linie, la mare departare, nu mai conteaza, probabil ca-s sefii, iar pe ei nu-i atinge nici macar blitzul.

Cu bucataria nu le am, am recunoscut intotdeauna, dar curioasa am ramas: carnea rosie la foc incins se portocaleste sau se serveste cu lamaie galbena?

Cine naiba stie ce se intampla si in bucatariile astea interne ale partidelor, important e ca eu mici nu mananc ca-s prea mici.

Ramaneti pozari zambitori. Brb.

Un comentariu:

Mark spunea...

Duda blonda presupun ca e Afetelor iar celalalt june de langa ea e nimeni altu, inconfundabilul....Lazar Geogica.Daca nu dai comentul....e cu semne de intrebare si fac articol.(pe al meu...b....)