miercuri, 1 iulie 2009

Leapsa ziceai? S-o dau mai departe? Trece cu antibiotic?

Nu am mai jucat leapsa mare de cand eram mica. Dar, cum de ceva zile am luat de la neamtu’ (intai leapsa) si, mai apoi, prostul obicei nemtesc de a ma juca un joc super enervant si “cripi”, am sa incerc sa raspund si la… cele de mai jos. Sa purcedem, offf, parca as fi la emisiune cu flora (pardon, d-na ordean):

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând:

”prelucrate” – norocul meu e ca randul era scurt, dar suge-stiv pe timp de re-ce-si-u-ne (Economie internationala – o carte gasita pe un raft la romtv, probabil uitata de vreun invitat, ca noi nu citim astfel de etichete )

2. Fără să verificaţi cât e ora?

12:20

3. Verificaţi!

12:11

4. Cum sunteţi îmbrăcat?

Bine? Cu gust? Alb – negru… Si azi nu sunt desculta. In plus, nu ma mai incalt cu fesu’

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?

Normal, la blogul lui neamtu’, caruia trebuie sa-i multumesc - printre dinti, bineinteles.

6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?

Vocea lui titi, singurul care munceste, si a prietenului meu imaginar, care, de cateva zile, seamana cu un tip bun. Poate ma marit.

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

Iesit? In ce sens? Mers la baie – ies destul de rar, dar usor. In alta ordine de idei, ies dimineata – in fiecare dimineata, la cafea. Ce fac? Vorbesc, doar sunt femeie.

8. Ce aţi visat ieri noapte?

Nu pot sa spun, ca nu mi se mai indeplineste?

9. Când aţi râs ultima data?

Rad tot timpul, deci, probabil, cand am citit intrebarea…

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?

Burete... si cablu, pardon fibra optica. Si un panou, cu multe bolduri infipte in multe hartii mazgalite cu programari si propuneri.

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

O bere, sigur vestea ma ia cu cald...

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

Mahmureala "Hangoverts" (noroc ca-l vazusem pe asta, altfel trebuia sa scriu “sex drive”, iar toata lumea ar fi crezut ca sunt si grobiana, si frivola – nu va uitati la sex drive, e prost rau, desi mi-a fost recomandat de un as in ale… filmului)

13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?

O doamna in varsta, pe o bancuta, care imi tot cerea sa ma asez langa ea, desi eu vorbeam la telefon, pe o alta bancuta, evident.

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?

Despre chestionar – n-am, despre cel care a avut ideea – as avea ceva, dar nu se cheama parere…

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă?

Un singur cuvant? Vacanta.

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?

Alexandra, cred. Nu stiu.

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?

Nu pot sa spun, s-ar interpreta.

18. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate?

Niciodata. Cel mult o luna, in vacanta.

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?

“Te tii bine pentru 100 de ani”. Trecand peste asta, cred ca mi-as dori sa nu tipe foarte tare la mine.

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?

Asternutul.

21. Vă place să dansaţi?

Imi place, dar nu am timp.

22. George Bush?

Claudia Matei?

23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?

Mircea Badea, dar e om, nu e chestie, si l-am vazut doar cateva secunde…

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?

primul ar fi Catalinu (pt ca m-ai pus sa ma uit la sex drive, bleah), urmatorul trebuie sa fie Vinca – Vin ca Vestea prin Neamt si ma duc ca gandul la tv judetului tau (asa, ca sa-l intrerup de la munca), Camu (ca sa mai zambeasca) si un dragutz - Mihai.

PS: Si, totusi, n-am inteles eu... care-i faza? Am castigat ceva? Lapte gros joaca cineva?

2 comentarii:

Neamtu' spunea...

adica tu faci lepse la serviciu? personal cred ca intrebarea aia 'cu ce esti imbracata acum?' e facuta doar ca sa raspunda fetele ca's la bustul gol sau ceva... dar la servici nu se poate...nu?

Claudia Matei spunea...

@neamtu: personal, cred ca aceasta leapsa este un mod inedit de a agata, un fel de hi5, dar plin de cur-iozitati si de intrebari capacana =)) (de ex. cea cu randul sase de la geam din carte). Nebunie in masa. Offf, chiar ca se ia. Ma intorc la jocul meu, pardon la jobul meu ;). Brb