vineri, 24 iulie 2009

Carpusor a pierdut alegerile!

Ma uit de cateva zile, dintr-un motiv oarecum intemeiat, pe forumul ZdR. Nu mai citesc comentariile de la un Craciun, cand plangeam in pumni ca niste oameni cu suflet mare in loc sa deschida cutia de cadouri, deschideau o cutie a pandorei si imi aruncau in fata toate porcariile vietii. Norocul meu a fost ca langa mine se afla un om echilibrat, care putea sa faca diferenta intre bine si rau si care m-a invatat sa nu pun la suflet mizeriile.

Am reluat de ceva zile jocul de-a uitatul si am ramas interzisa cand am observat ca la materialele legate de Primarie sau de orice altceva ce priveste orasul nostru, cele mai multe comentarii sunt la adresa ex-ului, Carpusor.

Hello, dragi comentatori, Carpusor nu mai e primar de mai bine de un an. Get over it! Avem un alt primar, alta gandire, asa ca luati-o si faceti-o praf pe asta. Am o vaga impresie ca toata lumea traieste in comunism, pentru ca nu a depasit momentul... Stiu, era greu pe atunci, nu era de papa, dar acum este… Pofta buna!

PS: Ha, acum m-am simtit ca in “avocatul diavolului”, daca nu primesc Oscar-ul, macar un premiu. Hai va pup pe comentarii. Brb.

Ramaneti comentatori. Brb

Niciun comentariu: