vineri, 31 iulie 2009

Sase consilieri frumosi

Veneam, ieri, de pe coclauri, cand vocea Florei imi urla in timpan mai ceva ca o urechelnita care si-ar dori sa-mi strabata fiecare culoar auditiv si sa ma orbeasca: “Stiai si nu ne-ai spus!”. Speriata, ma gandeam ca iar s-a mai aflat ceva despre mine… N-am avut timp sa dau raspunsul corect la ghicitoare, ca am fost lamurita: “Consilierii psd – fara ex primar – au boicotat sedinta…”. Eram mult prea obosita…

Doua ore mai tarziu, vad stirea…la tv: sase consilieri frumosi au lipsit si alta sase din noua proiecte (asemanarea dintre 6-9 nu-mi apartine, e doar mana larga a destinului) nu au putut fi supuse dezbaterii. Leoreanu vorbeste despre importanta proiectelor pentru municipiu, iar scuza social democratilor fu aceea ca au avut sedinta la partid, de la care, bineinteles, ca nu au putut lipsi, ca doar partidul inainte de toate.

Ce m-am mai ras… Pun pariu ca, dupa ghidusia de ieri - cand consilierii PSD au chiulit de la sedinta cu domn profesor, in semn de nemultumire (justificata in mare parte) - partidul va ramane cu un gust foarte amar si cu voturi mici mici in buzunare, plus nota 4 in catalogul politic.

PS: Si eu, cand mai chiulesc de la serviciu (foarte rar) si ma suna seful, purtam o discutie serioasa: el “Am fost la romtv, dar nu erai”, eu: “Sunt la o discutie, dar ajung imediat”, el: “Nu mai e nevoie, am plecat deja, fusesem doar in vizita”, eu (in gand) “Las’ ca n-au intrat zilele-n sac”. “La revedere”. Telefonul se inchide, iar eu imi spun “iar am scapat”, iar el “iar crede ca a scapat”. Cam asa e si cu baietii de la psd - intalniri, sedinte spuneati? Fu ieftina, incercati si voi data viitoare cu “suntem in concediu” sau “facem greva”, da mai bine la electorat si e si mai uman!

PS2: Acum (fiind serioasa), pana si pe vremea ex-primarului, tot faceau gat-i unii consilieri ca is chemati toata ziua buna ziua in sedinte, ei care sunt foarte ocupati. Apoi, ma intreb si eu, ca un biet romascan care le dau intai votul si apoi bani sa vina la sedinte, nu e mai frumos sa se lase de meseria de politicieni la masa albastra (care pun pariu ca va fi inlocuita curand cu una portocalie) daca tot nu au timp pentru asta ca au alte sedinte si intalniri?!

PS3: E criza domnule in Romania si unii fug de raspunderi… Am auzit ca 1 din cinci angajati la stat pleaca in somaj, oare acestei “legi” se supun si consilierii locali?

Ramaneti politic(osi). Brb.

2 comentarii:

cipslim spunea...

Nu cred ca afecteaza cu ceva lipsa consilierilor voturile pe care le vor castiga ,cum ar fi normal de faptintr-o tara democrata. La noi se manie omul iute dar nu tine la manie.

ce-ai facut cu channelu de youtube?

Ramona spunea...

unde nu e criza?;))
creste tot mai mult oferta de munca decat cererea..