marți, 28 iulie 2009

Priveghi la Primarie

Ieri, la Primaria Roman, prin sms si vocal prin vocea Florei Ordean, am fost invitata la conferinta de presa de dupa-amiaza a primarului Leo: ora 15.00, sala de CL. La 15.07, intr-o fuga, sarind ca la o suta de metri garduri de politista comunitara (care, apropo’, pe mine nu ma intreaba niciodata cine sunt si unde ma duc – pun pariu ca nu se uita la tv, dar cred ca par a amanta cuiva si nu indrazneste…, fireste) ajung in sala cu pricina. Liniste, ca la ora de curs. Presa asezata cu botul pe labe, astepta ca la priveghi sa vina profesorul. Ex proful, actualul primarul, nu era, iar toata lumea buna din presa repeta lectia in gand. Bine dispusa, precum ma stiti, am intretinut eu, timp de vreo zece minute, atmosfera, cu glumele mele de prost gust, precum si idei de a pune pioneze pe scaune si, eventual, o rugaciune. Profesorul a ajuns in clasa de elevi plictisiti de asteptat, molesiti de caldura si satui de bancurile mele seci dupa 45 de minute, exact ca trenul in gara. Un filmulet cu cele intamplate in pauza, va urma, daca tot e sa ma fac de ras, sa am si dovezi…

PS: Daca primarului i-am pus nota 4 la punctualitate, am sa pun un 10 colegilor de la CNS care au plecat sa munceasca, refuzand sa fie tratati cu lipsa de respect de catre edil. Fostii colegi de presa, actuali angajati ai Primariei, si gospodarul orasului au explicat ca “di vina” a fost programul incarcat, eu consider ca divina a fost prestatia mea oarecum jalnica in fata colegilor, insa macar eu am venit la conferinta de presa a altora.

Daca ar sti primarul ce salariu am si cat iau pe ora, nu mi-ar mai face una ca asta…

Ramaneti punctuali. Brb.

Un comentariu:

Mark spunea...

Super tare.Oare de ce tot timpul ma amuza articolele pe care le publici?Esti tare la acest capitol, chiar te invidiez,ai talent, nu gluma.Abia astept ziua de maine ca sa nu zic de surpriza de saptamana viitoare.Nu dau detalii ci doar nasc curiozitate celorlalti.See you next time.