vineri, 30 mai 2008

Romanul intra in cartea recordurilor

Romanul intra in cartea recordurilor. Nu e barfa, e o invitatie lansata de administratia publica locala tuturor romascanilor. Afisata in capul tuturor zirelor locale, pe invitatie sta scris, rosu pe gri: “Daca vii, intri in cartea recordurilor”.

Invitatia este lansata de la inceputul saptamanii. Nu toti au bagat-o in seama si nu toti au facut tam-tam pe seama ei. In fine, instinctul meu de jurnalist mare nu ma inseala si… am trecut la anchete, personale. Pentru ca, pe linie profesionala, in Roman, nu iti mai spune nimeni nimic… credibil.

Dupa cateva zile de (de)zbateri, cand nici macar cei care stiu, nu au vrut sa-mi inlature suspiciunile de “blat”, am reusit sa aflu ca “e pe bune”. Pe o singura sursa, pe care nu o divulg, am aflat ca Romanul chiar va intra in cartea recordurilor. Ce se va intampla vineri seara va aduce numele orasului in cartea recordurilor. Nu stiu amanunte, pentru ca daca le-as sti probabil ca m-ar fi ucis de mult, dar stiu ca are legatura cu o scrisoare, pierduta si regasita. Stiu multi despre ea, mai putin eu si cu voi. NOI vom afla azi, la orele 15, in Piata Roman Voda. In Roman. Si, mai apoi, in Cartea Recordurilor.

Vreau si eu sa intru in cartea recordurilor. Dar nu cum vor unii. Cum vreau eu: cu nopti in sir de somn, cu cele mai multe subiecte scrise pe metru patrat de ziar, cu cei mai multi fani si cu cei mai multi prieteni. Cu prietenie neconditionata, Claudia.

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: