marți, 13 mai 2008

Ultima explicatie pe care o dau, pentru ultimii prieteni

Intr-o zi norocoasa, de marti, 13 mai, anul 2008, mi-am dat seama ca singura modalitate prin care garantat scapi de prieteni este sa-ti faci ziar. Lucrez in presa, pentru diverse grupuri de interese, iar acum m-am decis sa-mi fac propriul ziar. Asa, am sa scap si de prieteni, si de grupuri de interese. Este o provocare pentru cei care au urechi sa vada si ochi sa auda. Aici o sa gasiti de toate, mai putin zarzavaturi. Alea-s la piata. Aici voi scrie randuri care se pot scrie si randuri pe care unii le-ar interzice. Un fel de “oracol”, ar spune prietenii, dar eu prefer sa-i spun “ziar de dat cu capul”. Va fi loc pentru fiecare cap luminat sau bostan sec. Trierea se face in timp, nu ca la piata, ci ca-n viata.

Marca de inregistrare este, deocamdata, “blog me”, ca la “mess me”, dar… nu e batut in cuie… locul de dat cu capul. Criticile sunt constructive, asa ca… loviti.

Cand veti putea citi? Oricand. Cand voi scrie? Cand voi avea timp, dar fiti sigur ca-mi voi face. Pentru prieteni.

NB: Aceasta pagina nu are legatura cu meseria mea de zi cu zi. Nici cu ceea ce fac eu noaptea. Si, foarte important, pe aceasta pagina voi anunta momentul in care ma voi casatori, pentru cei care nu dorm noaptea de griji.
Ramaneti calmi. Brb.

Un comentariu:

Anonim spunea...

pe blog ai fost ceruta de nevasta sau doar ziua sau noaptea?