vineri, 16 mai 2008

Sa veghem

Nu e barfa. E reala. E razboi si foamete. Iar s-a cumparat un ziar cu bratul sau cu poala'n brau, ca painea calda. De la 7 dimineata. Unii se trezesc cu noaptea'n cap. Offf, si eu care as dormi cateodata pana mi-ar suna telefonul (nu ceasul). Stirea asta nu am citit-o nicaieri, insa am citit stirea din barfa cu bataia de acum cateva zile. Stirea era cu P in cerc. Cu alte cuvinte, sa veghem cand vine ziarul si sa veghem ce e pe strazi.
Am ratat sa va zic, acum doua zile, cum era sa fiu pradata de doua rrome. Noroc ca am vegheat eu, ca oamenii de pe strada nu "are" grija, iar domnii comunitari sau domnii agenti de la cealalta politie lipseau din peisaj. Noroc ca m-am miscat cu talent. Ca acum doua zile inca mai aveam tocuri si nu puteam s-o rup... la fuga.

Ramaneti calmi. Brb.

3 comentarii:

Anonim spunea...

dupa ce ti-ai rupt tocul a devenit mai interesanta veghea???

Anonim spunea...

Oh, vechea clientela. Cunoastem povestea cu "fetitele" rr(rr)ome. Stai linistita ca oricum Melitzia e cu noi! Vegheshte!

P.S. Ai tu o treaba cu tocul ala...

Claudia Matei spunea...

Veghea nu se poate face... decat de la inaltime... Deci, nu prea. Fara toc, sunt prea vizibila.