luni, 19 mai 2008

Din putul gandirii… electorale

Un uichend super aglomerat in declaratii, inaugurari si… clisme, toate electorale. Noroc ca nu am stat cu ochii pe toate. Totusi, din ale tineretii vremuri, va spun si eu ce am auzit, ca de asistat am cam lipsit. Totusi, de vazut am vazut cum sambata spre duminica dimineata, niste tineri (cu tricouri fara culori distincte) lipeau de zor, inspre orele 3, xerox-uri de pe prima pagina din doua editii dintr-un ziar localo-judetean. Paginile mai sunt si azi acolo. Mi-a placut modul finut de lipici – s-a folosit un scotch cu banda lata (pusca si cureaua lata, pentru cunoscatori – va recomand) cat China si culoarea maro. Un amestesc reusit, de altfel…
Ce am auzit? Ca multe ziare s-au cumparat, iar mai apoi s-au impartit, sa ajunga la toti, aia multi. Unii au dat tot ziarul (nu dam nume), iar altii au “sustras” paginile care nu i-au avantajat. Avantaj: patronii ziarelor si ziaristii, ca isi iau salariile la timp, dar nemarite, ci umflate… de ras. Sau poate e doar cazul meu :D
Si am mai auzit una: ca un candidat a cantat pe scena, la miezul noptii “tanar vreau mereu sa fiu… ca la 20 de ani, fara griji si fara bani”. Asta e tare, dar eu NU vreau.

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: