duminică, 25 mai 2008

Nu-mi raspunzi la sms...

"Ursarescu interlopu', cica-ti izoleaza blocul/de-o iesi primar borfasu'/ iti ia blocul si orasul. Votati leul portocaliu" - am citat si citit dintr-un ziar local, ca io nu primesc sms-uri, nici telefoane.
Apropo ca nu primesc nimic, decat materiale electorale, am aflat ca un candidat, imbracat in blana de urs, si-a sarbatorit sambata, odata cu parcul, cativa ani din viata. Am aflat asta de pe surse, de la colegii din presa. Cica pres...arii erau invitati de candidat la un pahar de vorba, insa invitatia am primit-o prin intermediari, motiv pentru care nu m-am prezentat. Dar stiu ce a primit cadou de la cei care s-au dus: un urs din plush, cu esarfa rosie, breloc galben si sapca portocalie...
Mda, nasol, mi-a zis un coleg ... care, spre deosebire de mine era informat si invitat (nu stiu daca s-a si dus). Nasol e sa te invite si sa nu te vrea la masa, as zice eu Ca de, am soft sau stof, nu ma pot hotari... Clar e ca am telefon. Chiar trei. Si toate suna, dar probabil ca apelul era in... asteptare.

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: