miercuri, 21 mai 2008

Am participat la primul sondaj "nevinovat"

A sunat la usa. La ora 19.20. Nu era postasul. Era un copil. Nevinovat. Asa sunt copiii. Vroia sa fiu parte vatamata la un sondaj. Comandat de PNL si facut de firma Softmedia (asta ca am intrebat, nu ca mi s-a spus de buna voie; pana la urma nu are importanta, tre sa fii sincer in viata). Am declarat ca nu ma duc la vot, de la prima intrebare. Acum, ce rost mai aveau celelalte intrebari, nu stiu, dar na... Ghinionul este ca trebuie sa le dau dreptate celor care au spus ca sondajele nu reprezinta o realitate. Calculatorul nu-mi mergea, am si un virus, deci momentul a fost nepotrivit. Plus ca baiatul saracu' era obosit si nu avea rabdare sa-mi dea toate optiunile. Nici eu sa i le ascult. Totusi, am raspuns la toate. La unele pe bune, asa cum as vota daca m-as duce, la altele... cum mi-a venit (am fost constanta in declaratii). Mi-a placut insistenta sa: "Ocupatia?", eu: "Ce optiuni am?", el: "Pai, mai multe, dar scriu aici prezentator tv". Nasol, m-am declarat casnica si a trecut pe sondaj asta. In fine, nu-i treaba mea cum sunt facute sondajele. Indiferent cine iese primar, locuri de munca sunt. Numai chef de munca sa ai.

PS: La intrebarea legata de varsta, am fost sincera: 26. "Si nemaritata la varsta asta!", spuse el. Nu mi-am dat seama daca era trist sau bucuros. Sigur era minor. Nevinovat.

Ramaneti calmi. Brb

Niciun comentariu: