joi, 15 mai 2008

PD-Leo va face din mana

PD-Leul plimba leul prin oras. O masinuta rosie, repet rosie, decapotata, face ture ture pe asfaltul proaspat in unele zone, stricat prin altele (vezi foto, nu-i poza de artist). Nu stiu daca de la gropi sau asa e “ordinul”, dar o mascota - leu flutura mainile si drapelul partidului. Si oamenii flutura, de la fluturii din partid. Cica mascota se numeste PD-Leo, de la numele candidatului. Bun asa.

Acum ma intreb: Daca unii merg cu leul, cine plimba ursul? Nu-mi spuneti ca PIN-ul, nu e asa lung lantul.

Apropo de circ (acolo am vazut eu leul, in portofel nu am decat spaga, care e in euro), si paine cum zice un prieten, ma “doare ochii” din pricina automobilelor care se plimba de colo-ncoace pe strazi, gajaind promisiuni. De-aia mi-am pus termopan si au inventat muncitorii din uzinele de telefonie castile. Liniste.

Ramaneti calmi. Brb

Niciun comentariu: