duminică, 25 mai 2008

Inca un pic....

Inca un pic... si sunt satula. In cosul zilnic de materiale electorale mi-am facut loc pentru inca trei pixuri rosii, un pix alb cu albastru si o bricheta, tot rosie. Toate primite, cu bratele deschise, sambata, pe cand munceam in Parcul cel nou. Tot ieri m-am convins ca poza mea sta cap de afis si la PSD. Tinerii care imparteau cadouri de la judet m-au tot evitat. Ori sunt eu figuranta, ori stiu ca nu ma pot cumpara decat cu bani, nu cu trei pixuri si o bricheta. Poate as ceda la trandafiri, dar nu-s prea iubareata... Eu tot am adus ceva, insa tata a venit azi acasa doar cu o hartie galbena si capsata, deci e cu uz limitat.
Azi dau o bere pentru un tricou rosu si sort portocaliu, asa ca... Tot e bine... niciodata sa nu vii acasa cu mana goala, imi spunea el, tata. Eu ma tin de cuvant si sper ca si ei sa se tina de cuvant sau de scaune.

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: