marți, 4 mai 2010

Zece

Zece întâmplări ciudate şi-o minune… Mi-a plăcut dintotdeauna linia melodică. Şi versurile. Anul acesta se fac zece. Azi, pe 4 mai, se împlinesc zece. Zece ani. O viaţă de om, trăită separat şi totuşi atât de reciproc. Două stele, paralele…

Era luna lui mai, 2000. Anul fatidic, pentru cei care cred că Apocalipsa este dată în direct la OTV şi prezentată de nimeni alta decât ştirista României, Andreea Esca. Pentru mine, anul în care firul vieţii mi se răsuceşte de cele mai multe ori. Nu ştiu dacă au fost zece întâmplări ciudate, dar minunea a început cu întrebarea ce mi-a fost adresată scurt şi tăios: « Dar aveam cumva întâlnire şi eu nu am ştiut ? », în timp ce eu, ca fraiera, aşteptasem câteva ore bune, în faţa blocului să-mi vină partenerul. Evident, atunci era partenerul imaginar, virtual. Vă închipuiţi că în sufletul meu – care luptă continuu pentru a fi în mijlocul atenţiei, pentru a fi buricul pământului şi soarele în jurul căruia toţi să sară-ntr-un picior – s-a purtat prima bătălie cu orgoliul. A pierdut el – orgoliul virtual, iar eu am câştigat ce puţini au parte într-o viaţă întreagă de aventuri şi călătorii spaţiale. Nu pot să vă spun ce am câştigat, altfel risc să rămân un «loazăr», cum spune mama.

La multi ani !


Asculta mai multe audio Muzica

Rămâneţi sentimentali. Brb

Niciun comentariu: