joi, 20 mai 2010

Les Misérables

Trăiesc mizerabil(ii)... Sau aşa mă simt... Tot aia. Afară e urât, mă doare capul din cauza vocilor obsesiv de agresive ale moderatorilor din talk-show-uri, am băut prea puţină cafea, am mâncat prea iute şi am impresia că-s mult prea slabă. Până mai alaltăieri, căutam poneiul (citeşte aici bancul, dacă nu ai zâmbit încă), acum sunt sigură că poneiul e doar un animal şi nu are nicio vină.

Ce faci când te simţi aşa? Soţiile voastre, de exemplu, gătesc o plăcintă-n brâul plin cu mere sau merg la shopping la mol. Bărbaţii voştri, alt exemplu, merg la o bere, în speranţa că le pică-n gură şi-o plăcintă. Eu? Nu fac shopping (sunt o snoabă şi cred haina nu-l face pe om) şi cu gătitul sunt uşor certată... Eu mă tund. Da, un clişeu care sigur mă va determina să mă schimb, măcar fizic... Puneţi mâna pe pix şi bifaţi în sondaj cum să devin lucoasă în loc de insipidă... Aveţi şapte variante (culoarea nu se schimbă, e ca năravaul)!

foto 1: Foto 2 Foto3


Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7




Asculta mai multe audio Muzica


PS: Dacă stau bine să mă gândesc, azi e joi. Da, sigur, de-aia sunt aşa. Azi e joi, dar abia mâine se face vineri... Sunt cu fundu-n două luntre, noroc că vâsla e încă în mâna mea. Mai am nevoie de un mic vânt... O adiere am zis, nu tunaţi şi fulgeraţi!

Rămâneţi curaţi. Brb.

Niciun comentariu: