marți, 18 mai 2010

Eu, mincinoasă?

Am citit azi un studiu de mai marea minciuna. După modelul deja binecunoscut, cercetătorii britanici au decis: bărbaţii mint mai mult decât femeile! Media minciunilor spuse într-o zi este de trei la bărbaţi şi două minciuni - în cazul femeilor. Vedeţi, nici măcar la numărul de minciuni nu putem fi egale cu bărbaţii... Asta pentru că nu ne punem mintea la contribuţie. În realitate, noi spunem mai puţine minciuni, dar le spunem cu mai mult talent. Le înflorim, le punem sare şi piper, le dăm cu parfum şi apoi le servim pe o tavă asortată cu flori de plastic. Bărbaţii, în schimb, nu se obosesc. Nu sunt atenţi la detalii. Au aceleaşi minciuni, pe care le spun prin rotaţie. Părerea mea.

Studiul mai arată că:

Acestea sunt minciunile pe care bărbaţii le spun cel mai des:

1. "Nu am băut prea mult"

2. "Sunt bine. Nu am nimic"

3. "N-am avut semnal"

4. "Nu a costat mult"

5. "Sunt pe drum"

Acestea sunt minciunile cel mai des utilizate de femei:

1. "Sunt bine. Nu am nimic"

2. "Nu ştiu unde este. Nu m-am atins de el"

3. "Nu a costat mult"

4. "Nu am băut prea mult"

5. "Mă doare capul"


Din minciunile scrise mai sus, trag concluzia că bărbaţii mint numai când sunt la alte femei, iar femeile mint numai când consumă prea mulţi bani din bugetul "comun". Cea mai bună minciună este adevărul spus pe jumătate.
Staţi liniştiţi, sunt bine, nu am nimic!

Ramaneti adevăraţi. Brb

Un comentariu:

Anonim spunea...

Tacerea a fost doar pentru o perioada?