luni, 24 mai 2010

Aţi votat !

Aţi votat, m-am tuns! A fost exact ca la alegeri. Voi aţi vrut o blonda bună, focoasă, tapată, şuviţată, înfoiată şi frumoasă, iar, de fapt, a ieşit tot ceva de-a lui băsescu. Brunetă, "nantă", cu fantezui, bretonată şi zâmbăreaţă. Tata a spus că un fel de EBA (şi nu măr refer la poliţista comunitară preaslăvită de Vlăduţ... - nu am mai găsit articolul pe net, că vi-l ofeream), dar sper să nu mă capăt cu syda. Ce ştie tata despre modă şi ce ştiu eu despre politică şi dragoste!
Am agăţat până acasă şi doi cocălari, semn că am ieşit din nou pe piaţă. Nu la piaţă! De-acum, lumea e a mea...zi-le Loredana....
PS: O să pun şi poze, un pictorial...dar aştept fotograful!

2 comentarii:

cipslim spunea...

Pai ce-i asta preludiu? Unde-i poza, DOVADA!

Claudia Matei spunea...

Vine, vine... tineti/va bine... Caut fotograful, ca eu in oglida nu/mi fac poze :D. Brb