marți, 4 mai 2010

Bârfă de la Zei

Ăsta este cel mai tare zvon care mi-a ajuns la urechi, iar din timpan - direct pe blog. Bârfitorii spun că un restaurant, cu nume de zeita şi preparate pământeşti, a fost vândut-câştigat de un nou proprietar. Pe vechii patroni, vantul i-a purtat pe alte meleaguri… Criza îşi spune cuvântul.

Cu punguţa cu doi lei, suficienţi să acopere datoriile vechilor patroni, a venit un mare smecher din Roman, care, din ce aud eu, adună avere mare aici pe pământ, fără a şti, probabil, că la zei, acolo sus, nu te poţi duce cu nimic, decât cu sufletul curat. În fine, noul proprietar, pe când eram eu mult mai mică, se pare că avea (sau are) în patrimoniu câteva farfurii şi vreo două tacâmuri şi de la un restaurant din parcul municipal.

Mai multe nu vă spun, pentru că nu ştiu sigur. Asta am auzit, asta v-am spus. Poftă bună!


Asculta mai multe audio Muzica

Rămâneţi bârfitori. Brb

Niciun comentariu: