luni, 3 mai 2010

Nu, nu, nu

Egzistă nişte oameni în oraş care bat câmpiile pline cu taraxacum officinale şi care mă obligă – că aşa-s eu, preacinstită – să le şi răspund. Răspunsul meu este: NU.

Nu mă duc la TopAll Tv sau cum s-o fi chemândă noul trust media. Nici nu m-a invitat nimeni, nici nu s-a pus vreodată problema şi - cel mai sigur si cel mai sigur - nu-s genul de om care, după ce-l pocneşti de vede stele verzi, să mai aibă plăcerea să te pupe şi-n cur... Nici măcar „pentru un salariu baban”, aşa cum mi-au negociat unii viitorul.

Nu mă duc nici la topall, nici la cns, nici nu mă întorc la romtv, şi nu fug nici la unu sau la altii tv. Şi, în mod sigur, daca mă primeşte careva, nu cred o să mi se dea un salariu baban... pe niciun patron nu-l dau banii afară din casă. O să am un salariu decent, egal cu munca prestată.

Deocamdată nu e cazul. Vă spun eu când o să ştiu unde mă duc. Deocamdată, important este că nu plec şi că brb.


Asculta mai multe audio Muzica

Rămâneţi calmi. Brb

Niciun comentariu: