luni, 31 mai 2010

M-au dat la Can-Can

Am apărut la ziar. La ziarul de scandal – Can-Can. Pe bune, numai că e o versiune mai tinerică de-a mea şi muuuuult mai naivă. Dă click, dacă nu mă crezi.

Vârsta: 28 de ani

Sunt din: Roman

În prezent sunt: şomeră

Pe viitor sper să: îmi găsesc de treabă

Dorinţa, visul meu este să: trăiesc bine (ha, ha, ha). Nu, visul este să fac ceva util cu viaţa mea şi să mă doară cât mai puţin spre deloc în cot de vieţile altora.

Hobby-urile mele sunt: scrisul şi arta manipulării. La niciuna nu excelez.

Iubesc: să iubesc

Detest: fudulia

Mă distrez: în afara oraşului

Nu pot trăi fără: (auto)apreciere

Caracterizare: zâmbăreaţă, sictirită, optimistă, neprietenoasă, citită, mahalagioaică, femeie. Rac.

PS: Că nu mă pot abţine, că mi-au murit lăudătorii, că nu-mi mai încap în pene, că nimeni nu mă mai vrea, spun eu: erau să mă dea şi în ZdR. Cu 15 pentru Roman. N-a fost să fie. Mi-a luat pagina Alin. Na, el e preşedinte. Eu, nu-s. Încă.

!!!!! Melodie necenzurata


Asculta mai multe audio Muzica

Rămâneţi cititori. Brb

Niciun comentariu: