luni, 31 mai 2010

Drept la replică

Pentru cei care au făcut diferite scenarii legate de plecarea Cristianei Bortaş de la CNS. Uite că a venit şi răspunsul. Parţial... aş cârcoti el, dar măcar e de la sursă. Eu l-am primit ca şi comentariu şi-l postez drept "ştire". Voi, puteţi face orice doriţi cu el:

"Sînt viperă cu corn, vărs venin, aşa spune primarul. Succesele pe care le-a avut la catedră şi în administraţie îl îndreptăţesc să pună etichete celor care nu-l aplaudă.Eu sînt unul dintre cei care constată că oraşul arată mai frumos, pe ici pe colo, dar am dreptul, ca simplu cetăţean, să mă întreb şi să întreb cu ce bani, cu ce firme, de ce acum, în plină criză, şi dacă acestea au fost cu adevărat priorităţile romaşcanilor. Oamenii primarului fac zid în faţa presei, nu le pasă decît să se aleagă cu ceva avantaje, fie şi o farfurie cu mîncare la ospeţe cu lume bună.

Oamenii de afaceri trebuie să supravieţuiască, spun ei, trebuie să-şi ţină firmele şi agajaţii în viaţă, nu-i mai interesează cîte miliarde de lei le mai rămîn. Cînd întreb despre toate acestea, primarul mi-arată că se scurge venin pe la colţul gurii. Mai bine decît ceea ce le curge celor care îi cîntă osanale, îl aplaudă la orice pas şi-l încurajează. La fel a făcut şi predecesorul, în goana după imagine, succes la public şi voturi. " (....)

Întregul "articol" se găseşte aici: click


Rămâneţi atenţi. Brb

4 comentarii:

Anonim spunea...

VERIFICA DIN TREU SURSE INFORMATIA APOI DA-TI CU PAREREA!

mircea enache spunea...

M-am exprimat in cele mai diverse moduri permise de democratie . Dar si de bunul simt (e drept , fara a ignora interesul personal). Cum , acum , ma aflu in pregatirea unor noi si deosebite actiuni si cum recomandarea autorului blogului este de a nu se ignora aspectul de destindere al postarilor ,pot spune ca eu absolut totdeauna mi-am ... semnat faptele si din acest motiv . daca nu am avut de castigat , categoric niciodata nu am avut de pierdut ,pot invoca aici axioma eminesciana potrivit careia poti fi destept si fara sa zambesti , dar e biune sa o faci .

Teodosie Mavrocodeanu spunea...

Claudia, o stii foarte bine pe Cristiana, dar vad ca esti in urma rau cu depistarea comentariilor / articolelor semnate de madam Cristeana, cum ai zice un fost coleg de breasla. E intr-adevar ciudat si poate face obiectul unei anchete jurnalistice de la mama ei, daca nu cumva ti-a intrat praf portocaliu in nas si ochi..... Dar pe cine il tine sa sape sa vada cum s-a facut incredintarea lucrarilor din Roman: Bogardens si Partener Construct. Ce comision s-o fi luat pentru bolovanii plantati? Dar pentru banci si pergolele semiputrede care n-ar sustine un locatar dispus sa incheie socotelile cu lumea asta de r....... Ca sa nu vorbim de multe, multe altele. Pentru unul ce am locuit in Roman, cind am venit la Roman si l-am gasit schimbat m-am gandit, pentru moment, daca nu cumva la Roman criza nu a existat. Sau nu pentru unii....

Teodosie Mavrocodeanu

Claudia Matei spunea...

Nu-i urmaresc "cariera" Cristianei, nici nu vad de ce as face-o...sau care era legatura intre mine si ea. Legatura s-a rupt acum multi ani. N-am contestat faptul ca ea nu are dreptate. Nici faptul ca PDL-ul da lucrari numai la firme conduse de membri portocalii. La fel a facut si PSD-ul, la fel va face si PNL-ul sau oricine. Corect este sau ar fi ca "presa" sa-si bage nasul, dar presa depinde de banii de la PDL, asa ca traim intr-un concubinaj continuu. Ba cu portocalii, ba cu rosii, ba cu galbenii, dupa cum bate vantul si se construieste polenizarea.
Pe vremea cristianei, presa incaleca, din cand in cand, "puterea". Mai dadea jurnalistul, inghitea primarul, mai sarea el cu un ban, dar se vorbea despre lucrurile astea. Acum, s-au ingropat sub pres, iar presa este presul pe care calca puterea.
Acesta este doar un blog, nu un loc de justitie, din pacate. Dreptatea nu o fac eu sau dvs daca vorbim aici. Noi ne dam dreptate, iar ei jongleaza cu gologanii. Eu nu m-am resemnat, dar...nu pot purta povara unora sau vorbi in numele jurnalistilor sau a patronilor. Nu e treaba mea sa judec "biznisul numit presa". Doar constat ca, acum, a patra putere in stat nu mai exista. Cel putin in Roman.