miercuri, 26 mai 2010

Alo, superstiţia la telefon

Ieri, de vreo trei-patru ori, am dat peste o ştie legată de un număr de telefon şi proprietarii lui, care, rând pe rând, mureau... Numărul Satanei, Numărul de telefon care aduce moarte şi alte titluri năstruşnice. Am insistat să nu citesc, dar, după ce nimic şi chiar nimic nu mai era interesant, am deschis asta. Ce am înţeles eu: unul a făcut cancer, iar ceilalţi doi erau mafioţi... Mare coincidenţă că au murit.... Probabilitatea fiind de 98% ghinion şi doar oleacă de şansă.

Eu nu am susperstiţii prea multe. Cred că joia nu e o zi prolifică, mai ales că toate necazurile s-au abătut asupra mea în această zi. 13 nu are efect asupra mea, probabil şi pentru că îmi place actriţa din Dr House. Pisica neagră? Am un vecin, pe alee la mine, care are în casă o pisică neagră!!! Eu am un câine negru. Deci, negrul nu mă sperie. Mă întorc din drum foarte des, pentru că sunt zăpăcită şi uitucă. Nu cred în vise, deoarece am ţinut, în somn, copii – bâieţi mici, coci (puralul masculin de la cocă) – în braţe şi... nimic. M-am visat mireasă de mai multe ori, după ce m-au terorizat, de-a lungul zilei, unii cu vârsta, ceasul biologic şi nevoia de a intra în rând cu lumea...

De fapt, m-am hotărât: superstiţiile sunt pentru proşti. Pentru cei care nu sunt în stare de nimic şi, pentru că nu fac nimic – deci nu le iese nimic, pot uşor să dea vina pe pisicile care sună la telefonul al cărui număr începe cu 13... Bineînţeles că telefonul sună de trei ori şi numai în zile de marţi.


Asculta mai multe audio Muzica

Rămâneţi reali. Brb.

Niciun comentariu: