vineri, 21 mai 2010

Mergeţi, mergeţi

M-am uitat aseară la dezbaterea, oarecum echilibrată - adică a vorbit toată lumea (doar nu crede nimeni că în presă există echidistanţă şi obiectivitate! - ele există doar dacă eşti de partea trunchiului), de pe Realitatea TV, legată de construirea în 2010, în anul de criză 2010, a 69 de săli de sport în special în localităţi cu primari pedele. Aş putea glumi cu numărul de săli şi elena udrea, dar nu-i bine să râdă ciob de oală spartă... Totul a plecat de la tolo.
Şi oraşul nostru, evident condus de primar pedele, va avea o sală de sport. Uraaaa! Interesant este că o să avem o a doua sală de sport. Mai avem una, de aceea una şi cu una fac două! Prima e făcută pe vremea primarului Cărpuşor = e cadou de la PSD. Următoarea - ne-o dăruieşte PDL-ul. Dacă mai vine la putere şi PNL-ul, atunci o să avem mai multe locuri pe scaunele din sală decât apartamente... Până la urmă, nu-i nimic rău. Să fie mult, să fie bine, să am şi eu loc la tribuna oficială...
De pe tolo.ro, am furat lista cu sălile. Citiţi şi ultimul rând! Piatra Neamţ o să aibă o sală mai ieftină decât a noastră. Vai vai vai...


PS1: Da' cine e sc moldocor sa ăsta? De pe surse, am înţeles că şef e un domn Bătrânu. Bănuiesc că şi înţelept, că are lipici la bani. Pe goagăl, mai egzact aici (la coada materialului), am găsit ceva că firma ar fi băgat 50 de mii de lei în campania pedele. Hmmm, important e să bagi puţin şi să scoţi mult, ceea ce a şi făcut. Oare există şi o doamnă Bătrânu?!

PS2: Vă rog eu să nu-mi veniţi cu comentarii idioate, de genul: "ce grijă ai tu cine e firma atât timp cât lucrările sunt de calitate", că nu se publică. Articolul e despre altceva. Aveţi voie să comentaţi despre ultima dată când aţi bătut mingea în faţa blocului sau în sală!
Rămâneţi sportivi. Brb

Niciun comentariu: