vineri, 21 mai 2010

Unde dai şi ce găseşti

Interzis membrilor de partid(e)!

Îi rog pe cei care s-au rugat să ajung vremurile în care mă plictisesc acasă, să treacă azi pe la Biserică, mai ales că-i sărbătoare, şi să se roage din nou să nu mai stau mult pe marginea patului, că chiar mă plictisesc. Una ca mine şi cu mintea odihnită nu face decât probleme.
Din plictiseală, în plictiseală, observ că Neamţul e iar pe primul loc. La dezvăluiri, anchete... Azi am citit două. Una vorbeşte despre Culiţă Tărâţă, donarea firmelor, şi "pierderea" mărcii "Monitorul de". Neinteresant. Omul, acum UNPR-ist, donează tot, pentru că se pregăteşte să preia frâiele Ministerului Agriculturii. Părerea mea. Ei au altă părere. Pentru cei interesaţi, întreg articolul despre Tărâţă, ziare, datorii la stat şi un personaj nou (pentru mine) din Bacău - se găseşte chiar aici.
Tot din plictiseală, am găsit şi cine e Moldocor SA de care întrebam un pic mai jos, dar chiar fără vreun ţel anume. Mai într-o doară... Cine a citit kamikaze, a aflat şi cum e cu odraslele lui Pinalty (alias Gheorghe Ştefan, alias primarul de Piatra Neamţ). Apare ceva şi despre şeful liberal, Dorinel Ursărescu (nimic nou, nimic din ce nu ştiam). De altfel, despre Green Energy s-a mai scris şi în trecut, tot fără rezultat. Mai la final de text, pe la comuna "Brusturi", explică autorii şi cine e firma care ridică săli de sport şi piscine, pardon piscinuri. Tot textul se găseşte aici.

PS: Până acum, n-am găsit nimic de rău despre PSD. Dar, mai caut.

Rămâneţi cititori. Brb



Niciun comentariu: