marți, 26 mai 2009

Politica si Iadul

Ai dracului politicieni spun unii, iar politicienii isi fac cruce... pentru un vot. Azi am primit pe e-mail, printre multe poze, filmulete si fabule amuzante (filmuletul cu ministrul nu l-am primit, bag de seama ca prietenii mei nu au simtul umorului??!!), un pps despre “politica”. Pe scurt, un politician ajunge fata-n fata cu Sf Petru (sa zicem ca murise de inima rea si nu pe scaunul electric). Sf Petru, fiind un sfant, ii da sa aleaga locul de vesnicie: iadul sau raiul. In Iad, gagici, bautura, dezmat, palate – toate pe persoana fizica; in Rai – lumina, campuri cu flori, armonie si succes(uri). Intors la Sf Petru, politicianul spune: “Raiul e frumos, dar m-as simti mai bine in Iad”. Spus si facut (nu ca in politica). Ajuns in Iad, politicianul a dat peste infern. “Nu inteleg”, spune politicianul… “Mai adineauri totul era frumos… si ma simteam atat de bine...”. Un dracusor zambi si spuse: “Ieri eram in campanie electorala! Azi ai votat!”

Bineinteles ca eu nu cred ca dracul e asa de negru, ba, cateodata, ca sa treci puntea te faci frate si cu politicianul... Eu imi iau barca, eventual cu vasle, vesta de salvare am tot timpul.

 Ramaneti credinciosi. Brb.

4 comentarii:

Neamtu' spunea...

Daca n-ar fi atat de trist de adevarat, ar fi chiar funny. Votezi niste promisiuni si te alegi cu rasinile, vorba lu' badea...

Unknown spunea...

daca erai in lista mea de mess il primeai de dimineata

MINISTRU FACUT SCROB CU WEB-CAM-UL (pacuraru si filmuletul)

http://vinca-vestea-neamt.blogspot.com/2009/05/ministru-facut-scrob-cu-web-cam-ul.html

Claudia Matei spunea...

@neamtu: part part, pardon groh groh, adica ihi, cand o sa zboare porcii = votul meu. Dar hai, sa nu picam in deradere (adica eu), sa le mai dam o sansa, ca-n bancul cu blondele (daca nu-l stii, il postez maine).
@daniel: nu sunt pe nicio lista deocamdata (asa sper eu), dar povestea am citit-o pe blogul tau (mai ales dupa amenintarea ca blogurile sunt/vor fi "unu" dupa altul publico-televizate), filmuletul l-am vazut de la sursa, dar n-am avut rabdare chiar pana la capat. Macar din punctul asta de vedere, stiu ca filmele sunt cu happy end, chiar daca nu-s intodeauna premiate. Brb

Unknown spunea...

da, suna fain ca titlu pt filmulet:
"happy-end cu paul pacuraru", versiunea virtuala, cu mess si cam :))