luni, 18 mai 2009

Nota 1 scrisa pe bulina rosie

Una rece, una calda, ca asa este in viata. Astazi, fiind o zi calda, am facut un dus rece si urmeaza sa ma treaca apele (de nervi, prietenii stiu de ce). Dusuri alternate si pentru conducerea Primariei. Astfel, de la mine, pentru primarul leo, ofer un 10 (bulina rosie pentru cei care inca mai sunt la gradinita) pentru ceea ce a facut cu spatiile verzi, mai ales ca, zilnic, cisterna cu apa plata de la acvaserv, imi uda gradinile, sa creasca gazonul mare mare si des, ca parul din reclama la pantene. Nota 1, fara zero, pentru faptul ca pe aceeasi strada frumoasa pe care locuiesc, a se citi Smirodava, mi-a scos din tatani carpusoarele, iar masinile fac acum raliuri fara nino nino. Este drept ca nu a vazut nimeni drac mort, insa mi-e teama de vrum vrum, mai ales la cati descreierati au permis in ziua de azi! Daca mor, dau in judecata Primaria!

Mai am un unu, dar il ofer mai tarziu primariei. Motivul este ca va distruge fantana de 3,5 miliarde de lei vechi (e drept, chicioasa) de la Hotel. Daca unii au dat o gramada de bani pe ea, de ce altii vin si spulbera…apa-n patru. In fine, parerea mea este sa o conserve, si sa o puna in fata Primariei, casei…. sau sa o duca in strada Fabricii, ca sa nu am impresia ca banii nostri s-au dus pe apa sambetei. 

Ramaneti calmi. Brb.

9 comentarii:

Neamtu' spunea...

pai nu e clar? 'chestia' de la hotel este un simbol al administratiei trecute, deci - JOS CU EA!. pffff.... in ritmul asta o sa o luam de la zero in fiecare administratie...

ps: bine ai reinceput sa scrii, dracule!

Claudia Matei spunea...

@bine ne-am regasit, pana nu ne da jos si pe noi cineva ;)

Neamtu' spunea...

Noi suntem genul de persoana care tine de o administratie proprie. Mai jos de atat nu se poate :D

Claudia Matei spunea...

@neamtu: ei nu, mi-am tras si sandale cu toc si parca tot mica mica sunt... Si sa nu indraznesti cu... dar ridica... Hai ca de-acum ne comportam de parca am fi pe mess. Apropo', Brb

Anonim spunea...

As vrea sa vad pana unde se va ajunge cu modificarile prin oras. Oricum... vorba ceea... "una calda, una rece"...
Cat despre "constructia" din fata hotelului... mai bine n-o faceau. Mi se pare cel putin bizara daca nu hidoasa. Acolo ar fi mers, cred, mai bine un spatiu verde, asa cum era cu multi, multi ani in urma, pe cand eram copil; s-ar fi "asortat" mai bine cu betoanele.
Si... bine ai revenit cu postarile pe aici... Tocmai incepusem sa ma intreb... daca mai traiesti ca blogger.

Claudia Matei spunea...

@cristina: complet de acord ca fantana, cu apa rece, este exact ca nuca-n hotel, insa si ideea de a azvarli banii cheltuiti (fie ei si fara gust) imi displace...dar este o opinie personala, nu te poti... in gustul omului! Iar la "carpusori" (problema mea principala) astept sa fie inlocuiti cu lucruri mai putin periculoase, dar necesare! De trait traiesc, dar asa cum am mai spus, scriu numai la suparare-nervi-rabufniri-frustrari etc, mi-am incarcat bateriile si va tin in priza, cat ma tin puterile! Brb

Anonim spunea...

Dar nu crezi ca acei "carpusori" erau periculosi pentru soferi, fie si doar pentru cei aventurosi sau neatenti?

Claudia Matei spunea...

@cristina: cei neatenti nu au ce cauta la volan, iar cei aventurosi... platesc pentru adrenalina. Infomandu-ma, asa cum deontologic se presteaza uneori prin presa, cica se inlocuiesc carpusorii cu leureni sau leoreni sau leordeni, adica movilite mai mici, care sa ma protejeze pe mine cascata si sa nu strice automobilul! Brb

Anonim spunea...

E adevarat... cei neatenti nu au ce cauta la volan. E mai neplacut pentru cei ajunsi in zona denivelata in conditii de vizibilitate redusa, fara a cunoaste zona (soferi veniti din alta parte, in trecere prin oras, de pilda).