miercuri, 20 mai 2009

Ce zici de o vizita la Bruxelles?

Chiar asa, ce zici? “Vrei sa mergi la Bruxelles? Vrei sa-i cunosti pe viitorii parlamentari europeni? Vrei sa vezi cat de pregatiti sunt inainte de alegeri? Daca ai pana in 25 de ani, inscrie-te! Pana la 25 mai! Trimite pe adresa prindeeuropa@ apd.ro o intrebare pentru candidati si argumenteaz- o! Daca vrei sa stii mai multe viziteaza www.apd.ro” – era o invitatie primita pe e-mail, dar ce-i al meu e si al dvs!

Un drum la Bruxelles nu-ti garanteaza ca-i vei cunoaste pe europarlamentari, ci cel mult ca-i vei vedea, strange mana, eventual bea o bere Kriek/manca o ciocolata din cele enspe mii in compania lor. Cat de pregatiti sunt euroeii inainte de alegeri? Prea putin interesant, mai degraba cat sunt de pregatiti dupa alegeri, cand sunt in painea cu unt a europei. Ce as intreba eu? Ceea ce am intrebat de mii de ori – contam noi, ca popor, acolo?

Nu mai am 25 de ani, deci nu ma pot inscrie, dar de-o vizita m-as mai duce. De ce? Pentru ca politica de acolo nu are nimic in comun cu cea din Roman(ia). Pentru ca prea putin se promite si mai mult se analizeaza, se debate sau cum vreti sa-i spuneti!

Mai aveti doua zile, voi cei sub 25 de ani (a se citi ca-s ofticata si batrana)! Voi, cei peste 25 de ani, aveti sansa sa candidati, cine stie, poate peste cativa ani, ne vom intalni! Prinde Europa de picior!

 Ramaneti curiosi. Brb. 

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ma-ntreb:"Se uita careva pe blog-urile voastre?" Sau scrieti sa va aflati in treaba? Poate ma bag si eu...Nu ca musca! Apropo, Lucian Micu mi se pare un avorton.Dezagreabil rau!Hai pa!

Claudia Matei spunea...

@anonim: tu se pare ca te uiti, chiar daca nu prea intelegi. Fa-mi, te rog, o lista cu cei agreabili, poate poate... Brb