sâmbătă, 30 mai 2009

Adio, eu mai am cuvinte!

Vorbeam mai ieri, parca (am imbatranit si pierd nu numai noptile, dar si notiunea timpului), de roluri asumate. Acu’ ceva vreme, ma suparasem eu pe “anonimi” si blocasem accesul la comentarii, desi nu-s pentru cenzura … poate si pentru ca sufar inca prea mult de autocenzura. Din pacate, ma simt nevoita sa ma despart azi de anonim(i) si accesul la comentarii sa se faca numai cu voia mea. Blogul meu, zambetul meu, linistea mea, regulile mele. Eu m-am prezentat. Eu brb, numai pentru cei care pot, pentru ceilalti tacerea e de aur.

Ramaneti cu mine. Brb

9 comentarii:

Neamtu' spunea...

Eu am o fixatie: jurnalistul care n-are dusmani nu e un jurnalist bun. Ca daca un jurnalist ar avea numai prieteni, m-ar face sa pun la indoiala corectitudinea informatiilor primite de la el...

Claudia Matei spunea...

@neamtu: Total de acord cu tine, ba mai mult chiar ma bucura cand ne uraste lumea, asta e succesul maxim. Dar, aici, pe blog, e vorba de altceva, iar cand lumea se apuca sa spurce aiurea (nu pe mine, ca pe mine nu ma mai uimeste de ceva ani ce se spune si ce mi se spune), macar sa fie pe fata. Eu scriu (incerc) ce vreau si semnez, la fel sa faca si dusmanii dusmanilor mei ;). brb

O prietena spunea...

Te superi degeaba draga mea Matei.Daca chiar nu te deranja nu reactionai asa. Intradevar persoanele publice sunt barfite mai mult decat trebui dar stii si tu ca nu iese foc fara fum...

Anonim spunea...

Pentru comentariile injurioase, sa le spunem asa, (desi eu le-as spune mai degraba "incomode") de pe blogul meu, aveam 2 variante: ori le stergeam, pur si simplu, ori le lasam la locul lor, incercand sa le ignor pe cat posibil... sau sa nu raspund, ca sa nu "dau apa la moara"

Unknown spunea...

fotbalistul are nevoie de public, suporteri, galerie...
dar daca unii suporteri injura si urla numai rima la UE, fotbalistul nu este obligat sa-i aplaude la randul lui. ba, dimpotriva...
bine ai facut! pt ca si eu cred ca fustratii si complexatii care sunt fericiti doar cand injura ascunsi de un fular care le acopera fatza, o pot face si in padure , nu neaparat pe net...

Claudia Matei spunea...

@o prietena: Intr-adevar. Sunt deranjate, dar calma.
@cristina si daniel: exista o mie de cai pentru a pune pumnu'n gura, insa, asa cum am mai spus, aici nu ne spalam sosetele, iar eu nu-mi asum decat "greselile" mele, nu si injuriile la adresa celor despre care scriu eu si la care comenteaza si altii, asa ca... moderam maica, moderam... Brb

Anonim spunea...

Cred ca nici unul dintre noi nu-si asuma rolul de "masina de spalat sosete", oricat de insesnsibil ar incerca sa para. Si totusi "sosetele murdare" vor zbura mereu inspre noi, fie ca vrem, fie ca nu. Si aproape orice incercare de a le opri ma tem ca se va solda cu un esec.

Claudia Matei spunea...

@cristina: probabil ca ai dreptate, noroc ca am mai tot timpul nasu'nfundat :-).

Anonim spunea...

Nasul meu e "infundat" cam de multisor. De aceea, poate, nu ma mai obosesc sa ripostez... poate si pentru ca nu am pe cine "educa"...