luni, 18 mai 2009

Bytes my air

No air – aceasta este senzatia lasata de firma airbites mai zilele trecute in mintea, sufletul si calculatorul meu. Cautam intr-o noapte ceva pe nelimitatul internet, fiind nervoasa ca nici macar google-ul nu ma poate ajuta. In concentrarea maxima, cu nerabdarea care ma caracterizeaza, printre zeci de ferestre (tab-uri) deschise, cand parea sa ajung la subiect, o fereastra mare cu airbites si oferta lor Select Tv imi lua ochii. Prima data, am spus ca-i greseala si am dat cu reload, a doua oara am strambat din nas, iar a treia oara am spus cuvinte grele, care contin kilograme de carne, puse toate pe cantar ar umple un frigider! In fine, mi s-a parut absolut incorect, inagreabil si periculos ca firma sa-mi aduca mie pe laptop ce vrea ea si nu ce vreau eu. Norocul meu ca in seara respectiva nu cautam pe site-uri inrosite, altfel, pe langa disconfortul creat, dadeam si in roseata. M-ati prins, dar byte my ass or my air-bites!

Ramaneti on air. Brb

Niciun comentariu: