luni, 18 mai 2009

Mark go go go, virgula punct ro

Asa cum se intampla de obicei, atunci cand amenint pe cineva, ma cam si tin de cuvant. Mesajul urmator este dedicat colegului de breasla, Mark, cel pe care, desi l-am rugat sa se abtina, a actionat contrar rugamintilor mele fierbinti si bine intentionate, si s-a apucat sa-si dea cu parerea, introducandu-se, voluntar, intr-un conflict aparent inexistent, intre doua femei. Mare greseala, iar la varsta unora, chiar de neiertat. Povestea – aici. Realitatea sta in faptul ca nu toata lumea iubeste pe toata lumea, este firesc sa nu suportam anumite persoane si, mai mult, nici sa nu incercam sa fim prieteni toti cu toti, altfel am fi eroi de poveste. Pe de alta parte, este absurd sa nu saluti, ceea ce s-a si intamplat, a fost o discutie sterila, intre doi oameni care nu au nimic in comun, dar carora nu le lipseste buna crestere. Eu am o lista cu vreo cinci persoane pe care nu le suport, nu pentru ca mi-au facut ceva, ci pentru simplu fapt ca nu-mi produc niciun sentiment, iar culmea culmilor este ca pe lista respectiva domina barbatii. De necrezut, nu-i asa? 

Ramaneti rautaciosi. Brb

3 comentarii:

Anonim spunea...

"ar culmea culmilor este ca pe lista respectiva domina barbatii"

N-au prestat bine?

Claudia Matei spunea...

@anonim: nu, n-au platit (era o gluma, ca si postul acesta in sine)!

Anonim spunea...

Eu nu glumeam.