miercuri, 20 mai 2009

Mai sa fie, cred ca a dat pandemia in ziaristi!

Nu m-a mai trezit nimeni, cu telefonul (apropo’ de alti A-dormiti), la prima ora a diminetii (la mine e 7, ca ma culc devreme) sa-mi dea cu o veste’n cap - cam de pe vremea bunicii (trezitu, nu vestea). Azi prima voce nu a fost a catelului, iubitului, iubitei sau a mamei, ci tocmai a unei colege (nu mai spun cine, ca nu despre ea este vorba). “Ai facut revista presei?” au fost primele cuvinte pe care le-am auzit pe nemancatelea, pe nefumatelea si pe… perna. Nu, evident, nu citisem, pentru ca in somn ma ocup doar cu sforaitul si prea putin cu alte indeletniciri. In fine, odata ce am apasat pe verde si am recunoscut si lipsa mea de informare, au curs, minute in sir, vestile (vestea de fapt) si mirarile: Cristiana Bortas, fosta sefa de la ZdR, a primit postul de sefa la Arhivele Statului, tot printre hartii, diferenta fiind ca acestea sunt prafuite, dar adevarate! De-a lungul zilei, unii s-au inchinat, altii s-au rugat, altii au scuipat in san, eu ori sunt prea obosita (evident ca m-am trezit vorbind la telefon), ori nu inteleg ce ne tot miram? Ca fiecare face ce-i place? Ca ne stim unii pe altii? Ca jurnalistii sunt oameni? In fine, luati de aici si mai cititi care si unde, ia mai manati mai flacai…

Acum concluzia fireasca a celor de mai sus: Este clar, e pandemie in presa! A plecat a cel Mare, spus si adormitul-atipitul; Mihaela Radulescu a plecat din tv, inaintea ei mai fusera si se dusera si altii; Costi spuse la revedere meseriei care l-a consacrat pe micile ecrane, dar vechi de 15 ani… Insa, dragii mei, va rog eu ceva: nu o lasati pe d-na (folosesc pronumele de politete, ca sa nu mai sara de cur in sus cei care considera ca spusul – strigatul pe nume este lipsa de respect) flora ordean, ctp-ul in fusta al presei, sa ramana singura! Va dati seama cata audienta ar trebui sa care in spinare, cata responsabilitate! 

Si, ca sa vedeti ce rai sunt jurnalistii (din cati care au mai ramas): ia de aici sau da-te jos! 

Ramaneti cum sunteti. Brb.

2 comentarii:

Neamtu' spunea...

Unii 'A' plecat pentru ca nu mai aveau loc de munca, nu pentru ca nu mai aveau chef de munca... astept provincia :) Si nu plang eu de mila ziaristilor, ei sunt slabi doar la suprafata, in interior, care e destept, e gras de pocneste. :)

Mark spunea...

mai, mai...sa mai zic ca nu ma mira s-au intereseaza ce post a ocupat madam Bortas?Cat despre audienta Doamnei Flora Ordean, va fi aceeasi ca si inainte.Este inegalabila.Inteleg unde bati... see you next time