miercuri, 20 mai 2009

Banii dvs si parerea mea!

Ziarul de Roman ia atitudine si incearca, dupa lunga vreme, sa miste ceva in constiinta cetateanului, cel platitor de biruri si care, la fiecare final de an, se alege cu multe urari (firesti, de La multi ani!, ca sa plateasca si anul care vine). Subiectul ar trebui sa ne incite pe oricare dintre noi, cititorii de rand, insa presimtirea mea anunta un rezultat sumbru, de sub zece propuneri… De ce? Pentru ca cei mai multi romascani nu-i cunosc pe consilieri sau voteaza plecarea pe criterii politice (total gresit in opinia mea, dat fiind ca unii sunt dude rau)… Mai pleaca si trei functionari, iar la acest capitol nici macar eu nu stiu pe cine as trimite… Iar cand vine vorba de presa, de bun simt ar fi sa plec eu (pacat ca-s ocupata), insa sigur se va gasi “unu” mai breaz, ca asa e la noi!

Cel mai grav ar fi ca oamenii sa nu-si dea cu parerea (fie ea si im-pertinenta)!

Eu propun sa plece cate unul din fiecare partid, iar criteriul nr. 1 in alegerea mea este “viziunea” (de viitor), sa-i si sa ne foloseasca. Lista mea suna astfel, doua puncte mari (de suspensie): PNL – Daniela Suman (are abilitati de comunicare si de punere in practica a celor vazute la fata locului), PD-L – Leonard Achiriloaiei (fara sa fiu rau-intentionata, e mai nimerit decat multi), PSD – Lucian Micu (daca nu l-au lasat viceprimar, macar sa-i arate si altceva decat degetul, adica lumea), (Dan Carpusor era prima alegere, dar nu e inca din PSD). Mentionez, pentru SDC, de la PNDC, ca nu l-am nominalizat nu pentru ca l-am uitat sau nu merita sau nu prezinta importanta, ci pentru a exista o armonie intre fostele aliante (azi sunt pentru make love, not war). De la functionari publici: un consilier personal (din aia multi sa faca unul bun, poate chiar city managerul), cineva de la Investitii si cineva de la resurse umane (logica mea: city managerul sa vina cu propuneri viabile, cei de la investitii sa vada cum se construieste si cu ce bani, iar cei de la resurse umane – sa stie ce sa angajeze mai pe viitor, cam cum arata functionarul de peste hotare).

Abia astept ca realitatea (nu tv sau media) sa contrazica presupunerile mele, dar este clar ca nu-i chiar usor sa alegi, mie mi-a luat juma de ora, dar nu am schimbat nimic din primele optiuni, desi am ramas cu ceva ezitari! Daca ma razgandesc sau mai am propuneri, vin cu suplimentari, numai sa fie toata lumea fericita!

Ramaneti intr-o parere. Brb

Niciun comentariu: