luni, 8 septembrie 2008

Nota 10 pentru Leo

Acum ceva vreme, mai pe la inceputuri, va povesteam cum imi rup eu tocurile prin unele unghere ale municipiului de rang unu, numit poetic Roman, desi pare, cateodata, dacic. Nu trecu multa vreme, pana cand am si scris despre asta. Apoi mai trecu ceva pana am parat la primarul Leoreanu supararea mea. Apoi am plecat in concediu. Cand m-am intors, minune. Supararea cu trotuarul de-o palma de la Politie, facut praf si pulbere si nereparat de luni si luni, s-a transformat in asfalt. Ochii nu mi-au crezut, insa gleznele durdulii s-au tarsait cu mare drag pe portiunea care a vazut fierbinteala lu’ smoala si balastru (sau ce naiba trebuia pus p-acolo). Asfalt pe drumul de acasa la serviciu… Ce-mi mai pot dori?!
Bravo stimate domn! Nota 10, in conditiile in care de obicei pun 4 si dau si afara. Mai vreau din astea, iar eu sunt doar una, printre cei peste 60.000, fiecare cu supararea lui. Putin cate putin, poti face ce trebuie!

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: