marți, 30 septembrie 2008

RomTv, liberalii si portocalele

Aseara am fost in vizita la emisiunea de la RomTv cu liberalii si pedelistii. Noul bred pit de la water-holly-wood, care seamana mai degraba cu actorii din filmele indiene, vorbeste chiar mai mult decat mine. Si, in ciuda echidistantei mele, cred ca bate campii fantastic. Parerea mea, de cetatean. Sa-mi vari pe gat sase metri cubi de apa, cand imi mai vara si asociatia pierderile, la un pret care cuprinde oricum si pierderile de pe reteaua orasului, e o ineptie si o ilegalitate. Plus, numai faptul ca ma obligi sa beau apa in loc e bere sau vin, dar nici nu ma lasi sa beau prea multa, pune capac la oala cu bors. Atat timp cat societatea are contract cu asociatia, iar eu am apometru, beau doar daca vreau. Iar tata mi-a spus ca apa rugineste instalatia, iar unii spun ca de anul asta am nevoie de sange-n instalatie. Nu sange diluat cu apa. In fine, succesuri tuturor!

Ramaneti bauti. Brb.

3 comentarii:

Anonim spunea...

ai dreptate. vasile asta e sarac tare cu duhul. eu personal nu cred sa se si materializeze treaba cu abonamentul. ce este sigur, e ca daca mai face vasile vreo 2 gafe care mai ajung si la urechile pinaltiului, nu mai face multi purici pe la Acva

Anonim spunea...

do not give a shit about yours articles...but I like you

Claudia Matei spunea...

@anonim1: astept prima propunere de acest fel. poate asa invatam ca daca tot numim conduceri pe criterii politice, macar sa fie competente.
@anonim2: my answer to u is: ok. I'm glad about your... thoughts. Good luck with others "writers"!