miercuri, 17 septembrie 2008

Rezervare portocalie

Ieri seara, mi-am luat inima-n dinti si prietenii de-o aripa (de fapt ei m-au luat pe mine, din mila si sila de gura mea) si am mers in Parc, nu pe aleile intunecate, ci la meci, la panorama oferita la Multiplex. Multitudine de lume, ce sa mai zic de momentul in care am aparut noi. Ca la carte, am venit in dinti cu rezervare, numai ca este bine stiut ca socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din targ. Asa se face ca a aparut un domn plin de ghiuluri si cu aer de ospatar pe yacht de cinci stele, la ultra all inclusive, sa ne informeze cum ca s-a stabilit o noua lege portocalie in localul unde mirosea, odata, a pishat si rachiu de pufoaica: in zile cu meciuri, masa se rezerva personal, nu telefonic, cu banul jos, la unul din chelneri. Suma? 50 lei noi sau 500 de mii de lei vechi. Asta e rezervarea, consumatia – treaba ta. Iti iei un pumn de seminte in buzunar si te uiti la ecranul cat casa.
Cu 50 de lei imi fac rata la o plasma nesimtita si stau acasa, la caldura, cu mancare gatita ca la mama acasa. Dar na, asa cum se intampla si cu terasa din spatele Primariei, care a ridicat preturile la cer pe timpul verii, asa e si cu parcul portocaliu care, ajuns la putere, nu-i mai ajunge.
As fi si eu mai rezervata in opinii, daca unii nu ar fi atat de figuranti pe degeaba, pardon - pe banii mei.

Ramaneti rezervati. Brb.

Niciun comentariu: