sâmbătă, 20 septembrie 2008

Ofticosii neintelesi

In toata lumea exista genii. Cele mai multe – neintelese. Sunt oameni cu o capacitate informationala deosebita, dar care nu se pot adapta lumii din jur, noutatilor sau simplelor modificari de clima. Azi, genii au fost cei de la psd. Cei care sunt in opozitie si nu se obisnuiesc sa stea cuminti, asa cum altii au stat cuminti in fata lor. Invatat, tot ce e posibil de ex sau de alti ecsi sau prezenti, leoreanu da deja cu pumnu-n masa, fortand usor lucrurile si fiind foarte franc cu “eu conduc, eu decid; eu am castigat alegerile, eu stabilesc regulile jocului”, lucru frustrant de normal pentru ceilalti. Ca piesele de sah, social democratii nu pot sta pioni, ci vor macar locul reginei, si ce te faci ca si liberalii vor intre cele doua ture macar un loc, si nu cel al nebunului.
Nu se putea ca dupa conferinta de presa a liberalilor, sa nu apara la tv si social democratii. Cu bune si rele. Pe-alea bune nu le spun, ca o sa aiba grija altii. Totul s-a invartit in jurul celor trei societati pe care le vrea, se pare, doar leoreanu, iar asta nu inseamna ca e chiar un lucru extraordinar de bun si de cinstit.
Pe rand, social democratii (o parte) s-au incurcat in declaratii si s-au batut cap in cap, au demonstrat ca nu stiu ce vorbesc, dar stiau ca trebuie sa vorbeasca, sa fie in ton cu moda electorala si sa apara in opozitie. De exemplu: un consilier spune mai intai ca aceste societati lucreaza acum in cadrul Primariei, deci ce sens are sa le scoatem de acolo si sa le tinem tot noi? Corect, pana la un punct (piata oricum lucreaza cu bugetul propriu). Mai tarziu, spune ca daca i se explica mecanismul de functionare a lor, poate o sa voteze pro. Sau poate e mai bine sa le dea unui operator privat… In acelasi timp, toti faceau declaratii cu precizarea ca “societatile ce urmeaza sa se infiinteze”…. Deci le vor aproba sau… nu si-au gasit cuvintele? Nu s-au hotarat pana la final sau poate s-au hotarat, dar EU NU am priceput. Nu m-au convins, nu am inteles nici ce vor, nici ce nu vor. Nici daca vor functii, nici daca vor sa vorbeasca… pan’ la lamurirea problemei.
Am inteles clar ca sunt prea multi functionari, iar vina o poarta fostul psd carpusor. Am inteles ca: ex nu mai este psd si nu trebuie sa mai asocieze persoana cu partidul, ceea ce e corect; am inteles ca pun intrebari proaste, probabil pentru ca sunt proasta; am inteles ca il laud pe leoreanu, dar asta tot pentru ca sunt un geniu. Neinteles.

Barfa cu miza: lumea rea spune ca, de fapt, votul negativ a avut o alta miza. Leo vrea totul pentru el, iar ceilalti vor si ei o felie din porcul gras.
1. un patron psd de firma care face ture ture de colo pana dincolo vrea parcarile din Roman.
2. un liberal vrea cimitirul - tot, nu doar loc de inmormantare.
3. piata ar reveni pd-listei disparute un timp de pe scena politica, dar ramasa pe plaiuri “mioaritice”.

Ramaneti politic(osi).Brb.

Niciun comentariu: