miercuri, 17 septembrie 2008

Eroare de marketing, cu miros putred de apa statuta

Rafoind azi ziarul fizic al ZdR, constat si ma amuz fantastic de lipsa unei gandiri coerente de mesaj catre stapanul nostru al tuturor, cititorul. In pagina 3, langa prea faimosul subiect legat de demisia si inlocuirea din functie a directorului bred pit, la fel de faimos ca apa cea de toate zilele, zacea un alt articol legat de o avarie la conducta de apa (produsa la blocul meu, de un vecin fara cap care m-a lasat si pe mine fara apa doua zile; noroc ca eu beau alcool). Ambele articole foarte corecte, mai ales al doilea care vorbea de problema mea de nespalata. Nimic de comentat, ba chiar de laudat, dar doar daca in acest articol nu aparea numele directorului demisionar si inlocuit, alaturi tot de vechea functie - de director general si executiv. Daca nu stiam mai bine, as fi crezut ca in acest film joaca sosia lui bred pit, dar nu, de fapt e vorba de o lipsa de coerenta. Explicabila, in conditiile in care articolele sunt scrise de doua persoane diferite. Oare nu-si mai vorbesc? Sau mai bine sa ma intreb: daca data viitoare ma saruta, partea a III-a, reloaded.
Gafe din acest fel sunt mai tot pasul si mai ales pe la ziarul unde muncesc eu “silnic”. Da’, na, e mai usor sa vezi paiul din fundul celui din fata ta decat musca de pe caciula luis vuitton.

PS: Felicitari ZdR ca a scris primul de demisia lui Corduneanu, chiar daca a uitat tot primul de ceea ce a scris. Un om informat e un om informat.

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: