miercuri, 15 octombrie 2008

Spala si fugi

Azi, la conferinta primarului ales, tinuta in sediul partidului portocala, am aflat ca e ziua “spalatului pe maini”. Probabil spalatul pe maini de mirosul banilor murdari, de afacerile care put si de spalatul rufelor in public (toate aceste enumerari nu fac referire la partidul nominalizat). Nu stiu daca e cu cruce rosie, dar unii chiar au zis ca s-au spalat de toate pacatele, respectand cu sfintenie traditia. Sper ca nu s-au spalat si cu problemele mele pe cap.

Eu ma spal pe maini dimineata, dupa ce fac pipi (care coincide de multe ori cu momentul dinaintea mesei), dupa ce mananc (atunci cand imi lipsesc tacamurile) si mai sunt cateva momente, dar le pastrez pentru mine. Totusi, daca unele dintre momente si gesturi de a te spala sunt obligatorii, ma intreb de ce trebuia sa existe ziua spalatului pe maini si nu e anul sau deceniul spalatului pe maini?! Si nu numai pe maini, dar si prin alte locuri. Chiar si spalatul hainelor sau a dintilor este indicata. Parerea mea.


Ramaneti curati. Brb.

Niciun comentariu: