luni, 20 octombrie 2008

Esti ok si nu prea

Umbland din bar in bar sau din bar pe bar, am dat peste revista noastra, a familiei romascanilor, ok. E super ok revista, mai ales ca-i moca si ca are si un pic de util, si un pic de sfat si un pic de reclama, plus un pic de umor. Deci... ok. Ce nu e ok e numarul din octombrie, unde editorialul semnat de o doamna consilier este nici ok, nici gay (ca sloganul – esti ghei, dar esti ochei). De fapt, pe o pagina intreaga, editorialista a reusit sa ma eclipseze si pe mine, care sunt as in alambicaturi grosolane din putul gandirii extrase.


Pe scurt: editorialul este despre sobolani, pardon - soriceii din politica, si cascavalul lor, adica banii nostri. Eroii din poveste nu-s cenusaresele, albele ca neaua sau piticii cei voinici, ci – bestila (a se citi best imobiliare), termopila (termoplast) si energila (chiar ca-mi dau iar singura peste omuletul de la picior – dorin-el). Sau cel putin asta am inteles eu ca sunt personajele. Foarte reusite, de altfel. Insa, povestea cu labirintul si goana dupa cascaval nu am prins-o. Ori e prea incalcita mintea mea, ori cascavalul e imputit, ori soricelul e ala de-l legi la calculator, ca finalul de poveste nu e nici hepi, nici sed, nici ochei. N-am inteles de ce unii au crescut in boxa, de ce altii se incalzesc cu energie si altii se uita prin termopan, nici care dintre astea trei variante e cea corecta. Mai grav este ca urmeaza si ok reloaded, ok se intoarce si raxbunarea lui ok, editorialul avand, la final, “va urma”.


Pana cand soriceii vor reveni sa alerge din nou prin pagina revistei dupa cascaval, am dat pagina si mi-a sarit dintre randuri articolul colegului editorialistei, marius neculai. Offf, pai nu-i ok. Pe prima pagina era soricel, pe a doua e “un om printre oameni”… era culmea sa fie “un om prinre sobolani”, ca l-ar fi mancat pisicile, pardon hienele. In fine, politica… editoriala e ca schweitzer-ul, plina de gauri gaurele.


Ramaneti ok. Brb.

Niciun comentariu: