miercuri, 15 octombrie 2008

Ridic drapelul alb, cu tricolor

Am inchis, temporar, accesul la blog. Motivul a fost faptul ca nu am avut timp de barfe si… va pacaleam si plictiseam degeaba. In toata strategia mea de revigorare a blogului, s-a creat in jurul persoanei mele tot felul de fabulatii. Nu. Nimic nu e adevarat... cu exceptia a ceea ce va spun eu.
Totusi, printre adevaruri, va lansez si propunerea ca acest blog si comentariile din cadrul lui sa ramana in acest cerc restrans. Sa nu extrapolam lucrurile la viata mea profesionala! De la inceput si pana acum, regula a fost cred eu clara si prefer sa o respectam si pe viitor. Blogul imi apartine, nu iau bani de la nimeni pentru el si nu are legatura cu slujbele (nebisericesti) sau cu cine-mi sau ce-mi trece prin cap sau prin asternuturi. Cu increderea ca relatia poate continua in termeni zambitori, ramaneti calmi. Brb.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Ce anume te-a facut sa redeschizi blogul?
Apropo... nu cred ca este buna ideea cu inchiderea, in ciuda "lipsei de chef pentru barfe"... Poti, pur si simplu, sa le ignori...

un'A'mic spunea...

@claudia: am spus-o de o mie de ori: cine nu are dusmani, nu exista. faptul ca 'cineva' abereaza nu trebuie sa te faca sa renunti la un blog. care este, la urma urmei, doar o alta metoda de a spune ce vrei...

Claudia Matei spunea...

L-am redeschis pentru ca am gasit cele zece minute necesare sa postez ceva nou. Nu e de ignorat critica, chiar e buna, dar nu pe acest blog. Blogul meu e altceva decat munca mea. Sufar de dubla... personalitate, iar doar aici prefer sa fie locul meu public. Viata profesionala si cea personala nu sunt dispusa sa le impart.

Claudia Matei spunea...

Aoleu, cu A mare, cred ca m-am exprimat gresit... Imi place ca lumea sa ma creada dusman, nu-mi place sa-mi fac eu dusmani... Nu renunt la blog, l-am restrictionat putin (nici macar 24 de ore), dar nu pentru ca m-a criticat cineva (nu-i prima data, iar ultimul anonim a facut-o cu stil), l-am blocat ca sa ma fortez singura sa ma reapuc de scris. A fost o idee buna, pentru ca, uite, am reaparut.

Anonim spunea...

E mult mai buna solutia blocarii cuiva ale carui comentarii nu-ti convin, desi critica este excelenta de multe ori, decat sa blochezi accesul tuturor la a-ti citi (macar...) parerile. Nu crezi?

Claudia Matei spunea...

@cristina: Da, asa e, oricum singura regula e ca viata mea personala si profesionala sa nu devina subiect de comentarii. Criticile in rest sunt... mana cereasca pentru toti, fie ei prieteni sau dusmani...

Anonim spunea...

Din partea mea... stai linistita; foarte greu critic pe cineva pentru viata lui profesionala sau personala. Daca totusi critic, o fac, cel putin la inceput, pe cat posibil, cu delicatete, fin... In fond... nimeni nu e perfect, nu-i asa? Si oricum omul "de pe sticla" nu este 100% acelasi cu cel din viata reala...