vineri, 10 octombrie 2008

Bilant la saptamana

Din motive tehnice si profesionale, plus profesioniste, inmultit cu deontologice si foarte putin mercenare, mi-am ingropat blogul si comunicarea cu fanii, mai ales cei plictisiti deja si pe care ii mai plictisesc si eu. Motivul este preluarea unei raspunderi si unor raspunsuri la postul romtv, unde nu promit ca voi face sarea cu marea sau mare in sare, nici din rahat bici, ci doar voi incerca sa formez o echipa. De oameni si de profesionisti, in aceasta ordine. Am vazut ce e acolo, oamenii isi stiu meseria si sunt suficient de inteligenti si de profesionisti pentru a-si urma interesul personal, care, macar in 10%, sa coincida cu spiritul de echipa. E suficient pentru ca, in catva timp (nu o viata de om), sa faca din aceasta tv ce nu a vazut Par(ad)isul din Roman. E un nou test pentru mine, o ambitie personala si cred ca ceea ce nu au putut altii (din motive clare), putem noi. E drept ca asta zic acum, dar pana acum mi-am onorat promisiunile.

Cu alte cuvinte, cu un picior (adica pe picior mare) in monitorul si cu sufletul pe la romtv, vedem noi ce grozavii mai facem, de auzit se vor zvoni. In principiu in tot orasul, ca o mare familie a romascanilor ce suntem. Fara doar si poate, prietenii stiu de ce.


Ramaneti calmi. Brb.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Incearca sa renuntzi la euforizante inainte de emisie. Mai lasa ranjetele ca nu tzine. Cel putin nu ne place... Nu e invidie, nu e rautate.... adu-ti aminte cum cu greu te abtineai sa nu pufnesti in ris la Topall. Cam asa cred ca e si la Romtv. Numa ca aici s-ar putea sa fie un orgasm combinat cu fereicirea de a te vedea pe movila de balegar.
Si mai lasa opiniile personale. Lasa invitatii sa glasuie. Ca de aia e invitati. Alminteri ei is piese de decor, iar tu autorul unui monolog.

Claudia Matei spunea...

Mi-am notat... sarguincios si, mai ales, serios. Din pacate, nu cred ca ma pot abtine sa nu rad la unele ineptii, e o chestiune fireasca... poate nu tine de profesionalism, dar clar tine de natura umana..., iar oameni suntem si prefer sa ramanem asa. Oricum, multumesc frumos pentru sfat. Macar o sa incerc, nu stiu daca o sa-mi si reuseasca

Anonim spunea...

Daca nu poti... atunci abtine-te de la a intra pe sticla... cel putin pina reusesti sa te controlezi. Din pacate, lumea e plina de autori de ineptzii, asa ca pina vei avea cornitze si emisiune de carcotas, las-o jos! Ca, sincer, nu e amuzant! E penibil chiar.... Si probabil nici invitatii nu se simt mai bine! Dar, din politetze, sau din alte tertze motive, se abtin sa iti zica. Asa cum si colegii nu iti spun intotdeauna ca pe haina ai un fir de par/o scama/o pata/o ruptura/o hartie lipita cu scotch/etc.... dar rad pe la colturi. Daca tot o faci, fa-o cu demnitate. Ca un absolvent de facultate. jurnalistica. Dovedeste ca o ai.. Pe cine mai vezi ca face la fel? Pe cei de la Protv? Antena 1? Antena 3? CNS? Sau pe Mr. Bean? Tu ce esti?

Claudia Matei spunea...

Nu mai are sens sa raspund, pentru ca am declarat deja si subliniat si precizat ca am notat criticile si ca voi incerca sa tin cont de ele...