joi, 30 octombrie 2008

Ma enerveaza

Ma enerveaza din ce in ce mai mult oamenii mototoli si fara personalitate. Oamenii aceia care nu-si gasesc niciodata cuvintele sa-ti spuna in fata ceea ce, de fapt, gandesc. In ultimele zile, povestile din cripta cu mine ar putea castiga oscarul la categoria sf. Macar de-ar fi pe bani sau cu diplome. Eu nu mai am timp de povesti despre altii, nici macar sa le ascult pe cele despre mine, care, odata, ma amuzau.
Azi am inteles tot. Ziua la mine bate spre 48 de ore. 15 muncesc, 8 dorm, cinci minute mananc trei mese, iar restul: sunt la durau, in biroul unuia dintre sefi, prin doua birouri din niste institutii publice si doar la doua partide mari, cu 1-2 candidati de partid. Probabil ca spiderman si alti eroi ar trebui sa invete de la mine, o invisible woman, care este peste tot si cu toti, dar nimeni nu-mi simte nici prezenta, nici lipsa ei. Daca pentru orice prostie si grija altora despre unii s-ar strange un leu, am hrani multi saraci. Dar na, am zis doar ca prostia nu doare si nu costa. Inca.
Propun ca stimatii candidati sa dea drumul la un forum pentru romascani, dar nu pentru idei de dezvoltare si propasire a neamului, ci un forum in care fiecare sa-i spuna celuilalt ce crede despre el. Asa macar am lamuri niste lucruri si ne-am pune pe treaba.

Ramaneti calmi. Brb.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Eu promit sa iti spun in fata ce gandesc. Cand ne-om vedea, din nou, face to face :) Mai schimbam impresii. Ai grija de tine, sa nu aud ca ca ai patit ceva ca nu stiu ce iti fac :)) Uita-te de 2 ori in stanga si de 2 ori in dreapta cand traversezi :) Te-am pupat. Ma bag la somn!

Anonim spunea...

Al. Mihaila spunea...
Un condei sigur, un jurnalist de valoare!
Claudia Matei are rezerve nebanuite de ironie fina, sarcasm si stiinta a comunicarii prin text!
Prin ea s-a savarsit singura reforma adevarata din Roman; reforma scrisului gazetaresc!
Felicitari!
Al. Mihaila

28 octombrie 2008 13:47