vineri, 10 octombrie 2008

Sondaj nefinalizat de zambitor

Nu am timp sa-mi scriu parerea despre parerile voastre dupa expirarea timpului prevazut, dar niciodata nu este prea devremea. Ca sa impac si capra si varza, fara niciun apropo la capra, concluzia este una simpla: eu sunt asa cum sunt si cam greu ma mai schimba cineva. Acel cineva trebuie sa fie mai bun decat mine, deci exclus politicienii de duzina. Mai buni sunt cativa care lucreaza sau care au lucrat in presa sau putinii din jurul meu cu pareri pertinente si argumente solide, dar ma tin departe de ei, ca sa raman asa cum sunt – zambitoare.
Nu am sa raspund la sondaj decat celor care incearca, neputinciosi fiind (altfel ar reusi) sa fie rautaciosi, dar nu stiu ca acest lucru nu ma sacaie catusi de putin tocmai pentru ca argumentul lor e zero, iar eu am antrenament printre oamenii destepti. Sunt cativa care au bifat in sondaj ca blogul este plictisitor, parere pe care eu o respect. Pentru ca respect parerea unora, va invit pe cei plictisiti sa cautati fericirea, idealul, dinamismul si atractivitatea in alta parte. Pe Marte, pe wordpress sau intr-o carte. Trebuie sa invatam sa ne asumam niste vointe si sa ne tinem de ele. Eu mi-am asumat un blog, critica lui si a mea si vointa de a fi altfel, adica zambitoare. Nu mi-am propus sa distrez pe nimeni. Nu mi-am propus sa fac bani din ce scriu sau sa am citiri. Ele, citirile, vin de la sine, nu pentru ca eu sunt cineva, nu pentru ca sunt rautacioasa sau amuzanta, nu pentru ca sunt pertinenta, ci pentru ca mai am cativa prieteni care ma accepta asa cum sunt. Cercul meu este restrans, lucru asumat. Pentru distractie si evadarea din plictiseala exista Elodia, Hustler, fata de la pagina 5, cocalarii si pitipoancele. Slava Domnului, variante la cele enumerate – inca o mie. Hai va pup pe plictiseala!

PS: Nu am timp de strategie de dezvoltare a blogului asa ca, in lipsa de propuneri, ramane cum am stabilit in gara! Aaaaaa, si oricum, per total, ies pe plus, cu profit si fara prea mult TVA.

Ramaneti vioi. Brb.

2 comentarii:

Anonim spunea...

dupa ce am citit ce ai scris azi voi vota "amuzant" pentru ca m-am distrat copios citindu-te. se pare ca te asteptai ca toata lumea sa iti aprecieze blogul si ai fost usor dezamagita, ofuscata pe alocuri de parerile unora. imi place ca acum ai simtit nevoia sa dai si nitel de pamant cu cei care te considera plictisitoare. sunt cu totii niste otv-isti, onanisti sau cocalari. concluzia: nu te-a fortat nimeni sa postezi acest "sondaj", variantele de raspuns tu le-ai determinat, deci nu ai de ce sa fii suparata. obisnuieste-te cu critica si chiar atacurile mai putin fair-play, mai ales acum cand inteleg ca esti ceva sefa pe la un post local...or something.

PS: nu-ti sunt nici prieten nici dusman, iti urmaresc doar cand si cand blogul doar pentru ceva informatii/barfe/zvonuri de prin targul romanului...si cate o data te consider amuzanta.

Claudia Matei spunea...

@anonim: intodeauna mi s-a spus ca sunt "ofuscata", iar vina imi apartine in totalitate deoarece am momente in care, in ciuda eforturilor vizibile de exprimare, nu-mi reuseste sa spun ceva de bine. Na, nu toti suntem perfecti. In realitate, sunt doar corecta si de multe ori prea bine intentionata, motiv pentru care dau des cu mucii-n blog. Sondajul meu este facut, de obicei, pentru cei "fidelizati" (desi e mult spus), iar cei fidelizati, daca tot intra, inseamna ca sunt curiosi sa vada ce tampenii mai debitez. Eu nu citesc ziare plictisitoare, nu ma uit la emisiuni plictisitoare si nu vorbesc cu oameni plictisitori. Eu fac numai ce simt, iar cei care intra pe blog mi-e greu sa cred ca intra aici sa se plictiseasca. Asta era argumentul meu, pentru cei plictisiti, care, raman la ideea mea, ca, de fapr, incearca sa fie "rautaciosi" si nu ma bucur, dar ma amuz. Despre asta este vorba.

PS: Am, in schimb, un defect - unul mare - simt nevoia sa raspund la unele critici, tocmai pentru ca eu consider ca aceasta este calea cea mai eficienta spre comunicare. Nu-s ofuscata de-a dreptul, ci doar ma exprim greu si greoi, si sunt inteleasa pe masura. Iubesc criticile, sunt constructive. :D