vineri, 22 ianuarie 2010

Sunt ca un melc, dar fara casa

Melc melc codobelc… Eu n-am casa. N-am masa. N-am nimic. Doar un blog. Sunt necajita rau, biata de mine.

Anul asta o sa strang bani sa-mi cumpar casa: de 7 milioane de euro… Nu, nu e pe vreo insula salbatica. E in Romania, Bucuresti, Piata Romana. Are 37 de camere si, probabil, tot atatea fantome. Practic, aceasta casa face de doua ori cat a investit Basescu pentru a iesi, din nou, presedinte. Euforic, visul meu este realizabil. Daca ma dau bine pe langa toti pedelistii, pentru mobila probabil ca o sa incerc la alt partid...

Casele astea ieftine din Romania nu ma incanta. Daca tot traiesc intr-o mocirla, nu mai bine fac ca domnul si… torn beton in forma de wc. Logic ar fi ca aceasa casa in forma de pisoar, sa aiba buda in forma de casa, nu ?

Ramaneti casnici. Brb.

Un comentariu:

STAR spunea...

Te completez, la ultima frază: Iar soneria să se audă trăgând apa.