joi, 21 ianuarie 2010

Postasul bate degeaba la usa

Presedintele vostru, d-l Basescu, vrea introducerea votului prin corespondenta si infiintarea unui call center pentru stranieri. Eu inteleg interesul, dat fiind faptul ca numai cei ce nu locuiesc cu el l-au votat. Asta e de la mine, dar ce vrea distinsul - cititi aici.

Eu propun un alt sistem, care chiar ar putea sa revolutioneze cacealmaua numita alegeri. Votul prin e-mail. Adica ii scrii lu’ ala ce numara voturile cu cine vrei sa votezi, un fel de extemporal, ca la clasa I, cand povesteam ce am facut in vacanta de vara. Ii scrii cu cine si de ce-l votezi. Limbajul trebuie sa fie unul literar, jigniturile sa nu fie permise, dar daca ele exista… ca asa-s romanii…sa le fie trecut mailul la spam. Revolutionarea sistemului este ca ai voie sa dai candidatilor note de la 1 la 10, ca la miss, sa iasa cel mai frumos, dar sa le gadili orgoliul si celorlalti fraieri.

In rest, ce corespondenta fratilor ? N-ati citit la Neamtu’ ca traim in orasul Romascani ?

PS : Daca se va vota cu plicul (nu cu bani, ca asta nu-i nimic nou) cu scrisoare, ar insemna ca Base il incurajeaza pe SOV, prietenul lui Geoana, nu-i asa ?! Din ce stiu eu, parca SOV voia sa preia posta si s-o transforme dintr-o « te cunosc de la o posta, cand ma vizitai la 12 noaptea », in posta eficienta si de calitate. Asta ar fi chiar o schimbare buna, ca m-am saturat pana peste cap de duduile alea acre de la gaura de dupa polita de lemn de la posta, care, cand esti mai pe graba, iti pun in fata cartonul cu « pauza ». Ce le-as pune-o si eu de-o plimbare pe Delta. Numai dus.

Ramaneti corespondenti. Brb.

6 comentarii:

Anonim spunea...

http://en.tackfilm.se/?id=1263817001439RA45 uita-te un pic la filmul acesta e superrrrrr tareeeeeeee

Claudia Matei spunea...

@anonim: si eu care uram "anonimii"... Amuzant, am stat cu gura cascata, ma asteptam ca "the one" sa fie ... sov :D
Brb

cipslim spunea...

Huoooo! Calomnie si insulta!

Basescu a fost votat de 49% dintre romanii rezidenti in Romania. De unde ai inteles ca Basescu a fost votat numai de cei de afara, ca a fost impus de fortele malefice, acesti tradatori care nu au mancat salam cu soia, nu au privit antenele si care cred ca din cauza ca ne trimit bani, ajuta Romania prin trimitere de resurse dar nu consuma nimic au dreptul sa voteze?

Iaca eu cu Basescu am votat, familia mea la fel. La consulat cand am fost sa votez urla unul la telefon "bai! daca nu trimiteti dovada cu votul 3 luni nu mai vedeti bani de la mine.
In fata la consulat (au fost 500 de voturi in turul 2 200 in primul) era lumea asa de revoltata si se vedea cum intrau inauntru: "unde votez? Mortii lor de comunisti azi si maine."
Ce caut eu in alta tara Claudia? Din cauza cui am plecat noi astia multi?

Claudia Matei spunea...

@cipslim: Iti inteleg supararea, dar precizasem ca fraza respectiva "e de la mine"...deci e inutil sa purtam o conversatie pe tema asta... Subiectul era altul: interesul pentru "peste granita" si mai putin pentru "tara si poporul de aici", aici unde traiesc (deloc bine) cei mai multi. Nu ma intelege gresit, daca iesea Geoana tot aia era pentru mine sau poate chiar mai rau, oricum nu o sa aflam niciodata. Politicienii de azi nu ma reprezinta, poate pe viitor... Deocamdata nu e cazul.
Din cauza cui au plecat cei multi? Nu din cauza mea, poti fi sigur de asta. Eu n-as pleca niciodata pentru ca nu cred in mirajul "occidentului", dar eu nu sunt "cei multi". Brb

cipslim spunea...

Claudia, eu vreu sa stresez un lucru, nu este drept sa refuzi unui cetatean roman dreptul de vot sub nici o forma. Deasemeni, cetatenii romani din afara au o viziune mult mai ampla decat cei din tara din pacate. In tara, ai crescut pensiile cu 3 luni inainte de alegeri, te-ai facut cu voturi. In afara eu ma intreb din care bani? In detrimentul cui?
In tara 80% din informatii se iau de la televiziuni. Au fost televiziunile corecte?
In tara s-au dat galeti, bani treburi, in afara nu.
In afara, in medie un vot l-a costat pe fiecare 20 de dolari. Ei sa vad eu cati romani din tara ar sacrifica 20 de lei ca sa voteze.
Cu toate sacrificiile depuse romanii din afara sunt insa discreditati. Cu ce drept? Cu ce rezon?
Zici ca voi suferiti in tara, la munca bai fratilor, nu mai e comunism, nu ai de munca iti faci de munca, te descurci ca de aia ti-a dat statul libertate nu? Maine daca imi deschid firma in agricultura, cati romani or sa vina sa se angajeze? Aia nu e munca? toti vor sa fie barmani-ospatari? Singurele idei de afaceri sunt barurile si discotecile si in domeniul servicii care le vand romanii intre ei si produse cumpara din afara. Asta inseamna deficit, inseamna ca se pierd bani.
Si cand ma intorc sa investesc am loc de mafia din PSD? Chiar nu stii ce se intampla pe vremea lui Carpusor cu "ai nostrii" si "ai lor ?
Nu zic ca PDL sunt un partid idilic, nici pe departe, dar comparativ cu PSD care e o gluma proasta...
Si ca presedinte, prefer un badaran hotarit in locul unei poze.

Claudia Matei spunea...

@cipslim: Eu as introduce o lege: toata lumea cu drept de vot sa fie OBLIGATA sa voteze, in sens contrar...nu stiu munca in folosul comunitatii! Eu nu sufar ca traiesc in Romania, sufar (nici chiar asa) ca nu am pe cine alege. La alegerile prezidentiale anterioare, am mai spus asta, am stat la coada sa-l votez pe Basescu (si nu mi-a dat nimeni bani), pe atunci chiar credeam in schimbare... Acum nu mai cred, dar simt nevoia unei rotatii la putere, pe sistemul "sa mai fure si altii".
Eu fac parte din categoria electoratului care NU e fidel unui partid/om politic. Aleg, sentimental in mare parte, pe cel care ma convinge mai mult. Pana acum, am votat pe toti, de la psd, la pnl si inclusiv independenti. Poate de aceea nu-i inteleg pe cei care, din oficiu, urasc PSD sau PD-L sau PNL.... Trauma baronilor locali (mai exact ai PSD) inseamna, pentru multi, comunism. Eu traduc totalitarismul si lipsa pluralismului politic ca o forma de comunism. Vezi, sunt perceptii diferite.
In concluzie, ca sa nu o mai lungesc... rosu, portocaliu, galben sau verde, niciuna din culori nu mi se potriveste si nu s-a nascut inca cel care sa-mi dea mie ceva... Brb