marți, 10 noiembrie 2009

Claudia, o minune de fata...

Si la indemnul - ca sa nu spun apropo'-ul - unui coleg de breasla, mi-am cautat numele. Nu in dosarele securitatii, nici pe forum la ZdR, ci pe site-ul manelistilor. Chiar daca nu ma bate gandul sa ma apuc de cantat, doar de ciripit pe ici pe colo, m-am introdus frumos... aici, la manelisti. Ce-a iesit ca nume de eventuala manelista? "Claudia Minune". E clar ca o minune ca e un semn ca-s o minune de Claudie! E clar ca-s o minune in viata multora! Ce site minunat!
Eu ca eu, dar incercati la prieteni. Noi am facut-o, cum ar fi (nu neaparat in ordinea asta, ci a curiozitatii) Flora Ordean, Laurentiu Leoreanu, Dan Ioan Carpusor, Mircea Geoana, Traian Basescu si, nu in ultimul rand, Alex Nistor (cel cu ideea) alias Petarda. Stiu baietii ce stiu...
Va pup pe portofelul cu euroi si va dedic nume fara numar!

Ramaneti zambitori. Brb.

Update: Neamtu', pe numele lui real, nu este nimeni decat Cristian Italianu..., insa pentru numele de scena... este chiar Curticaci Vasile. Ma scuzati, chiar nu-i vina mea, dar numele de vasile stiu de unde i se trage... si nu i se trage din partea din dos, pe unde unii se... scuza si pleaca...

Rectificare: Numele meu complet e "Claudia Iulia Matei" = Iuliana Sukera; iar in eventualitatea in care as fi strigata "Iulia Matei" = Marar Iuliana. Mda, nu-mi mai vine sa rad...

Brb.

Niciun comentariu: